مکریان بوکان آنلاین | ضمن ابراز تاسف و تسلیت مجدد حادثه دلخراش انفجار در منزل مسکونی که منجر به فوت ۶ نفر از همشهریان عزیزمان شد. از تمامی عوامل امدادی و ادارات ذی‌ربط به‌ویژه نجاتگران پُرتلاش و همکاران دلسوزم در جمعیت هلال احمر بوکان صمیمانه تشکر می‌کنم.امدادگرانی که از جان مایه گذاشته و در سرمای […]

مکریان بوکان آنلاین | ضمن ابراز تاسف و تسلیت مجدد حادثه دلخراش انفجار در منزل مسکونی که منجر به فوت ۶ نفر از همشهریان عزیزمان شد.

از تمامی عوامل امدادی و ادارات ذی‌ربط به‌ویژه نجاتگران پُرتلاش و همکاران دلسوزم در جمعیت هلال احمر بوکان صمیمانه تشکر می‌کنم.امدادگرانی که از جان مایه گذاشته و در سرمای سوزناک آن شب انجام وظیفه نمودند.

اما به استحضار مردم شریف و نجیب بوکان میر‌سانم، تجمع افراد در صحنه حادثه حتی از سر دلسوزی همیشه مانع امدادرسانی به حادثه دیدگان شده و امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.

بدون شک تجمع مردم موجب کند شدن سرعت امدادرسانی شده و رفت و آمد سریع خودروهای امدادی را با مشکل مواجه خواهدکرد.

در چنین حوادثی زمان دسترسی به افرادی که در زیر آوار مدفون شده‌اند، بسبار حایز اهمیت است و نباید زمان طلایی را از دست داد. شب حادثه متاسفانه خیلی از وقت و انرژی امدادگران صرف توجیه و تذکر به مردم شد.

لذا از مردم فهیم و عزیزم عاجزانه تقاضا دارم در هنگام وقوع حوادث با عوامل امدادی همکاری نموده و به پیام‌های آنان اهمیت دهند تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم به همنوع‌مان کمک کنیم.

با احترام

بیادار رییس جمعیت هلال احمر بوکان