به گزارش موکریان بوکان‌آنلاین، جشنواره استانی تئاتر استان آذربایجان غربی هر ساله و در اواخر تابستان با حضور گروه‌های مختلف که نمایش آن‌ها در مرحله بازبینی تأیید شده است به بخش رقابتی راه خواهند یافت. امسال نمایش “سگ‌ها مادرت را می‌خورند” به کارگردانی کاوه محمدزاده از بوکان توانست به بخش رقابتی سی و دومین جشنواره […]

به گزارش موکریان بوکان‌آنلاین، جشنواره استانی تئاتر استان آذربایجان غربی هر ساله و در اواخر تابستان با حضور گروه‌های مختلف که نمایش آن‌ها در مرحله بازبینی تأیید شده است به بخش رقابتی راه خواهند یافت.

امسال نمایش “سگ‌ها مادرت را می‌خورند” به کارگردانی کاوه محمدزاده از بوکان توانست به بخش رقابتی سی و دومین جشنواره استانی استان آذربایجان غربی راه پیدا کند.

با توجه با شیوع ویروس کرونا امسال این جشنواره بدون حضور تماشاگران و صرفاً با حضور داوران برگزار شد که نمایش راه یافته از بوکان توانست عناوینی را هم از آن خود کند.

کاوه محمدزاده، سوما ابراهیمی، آرام جهان‌پور و نرمین بایزیدی ‌از بوکان با رأی هیأت داوران توانستند به ترتیب جایزه سومین کارگردانی، بازیگری اول زن، دوم طراحی صحنه و سومی طراحی لباس جشنواره را به خود اختصاص دهند.

تئاتر بوکان چندین سال بود که در این جشنواره حضور نداشت.