صفحه رسمی باشگاه فوتبال پرسپولیس حاجی‌خوش از توهین دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی به سرمربی این تیم خبر داد.

مکریان بوکان آنلاین | عصر روز یکشنبه ۵آذر ماه ۱۴۰۲ صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد با انتشار متنی از توهین و فحاشی دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی به سرمربی این تیم خبر داد.

در بخشی از متن آماده است که “حسن مختاری‌فر” که بدنبال اعتراض به‌حق تیم خود بوده است، توسط نیرویار دبیر هیئت فوتبال استان مورد فحاشی و توهین با الفاظ رکیک و ناشایشتی در حضور مدیران و پیشکسوتان استان قرار گرفته است و وی را از ساختمان هیئت فوتبال بیرون کرده‌اند.

متاسفانه در چندین سال گذشته هیئت فوتبال استان به شدت اُفت کرده است و بیشتر به هیئت شهرستان ارومیه تبدیل شده است تا یک استان.

این نوع حرکات توهین‌آمیز از سوی هر فردی به جامعه ورزشی محکوم است و رئیس هیئت فوتبال که براساس شواهد موجود کمترین نقش را در فوتبال استان دارد، بایستی در انتخاب دبیر خود هرچه سریع‌تر تجدیدنظر نماید و از جامعه ورزشی بخاطر این بدرفتاری‌های مسبوق به‌سابق شخص نیرویار معذرت‌خواهی نماید.

تا زمانیکه افراد رأی دهنده در مجمع عمومی استان برای انتخاب رئیس هیئت از روی منافع‌شان رای بدهند، وضعیت فوتبال آذربایجان غربی بدتر از این خواهد شد.فوتبال استان به افراد متخصص، توانمند و با دانش نیاز دارد.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی