مکریان بوکان آنلاین؛ ناصر عتباتی روز شنبه اظهار داشت: دادستان‌ها مکلف شده اند پیرامون موضوع بررسی‌های قانونی و قضایی لازم را انجام دهند. وی ادامه داد: دادستان‌ها چنانچه هر گونه تخلفی مشاهده کنند نسبت به برخورد لازم و قاطع قانونی اقدام خواهند گرد. رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادستان‌ها  با این عمل هر گونه مشکل […]

مکریان بوکان آنلاین؛ ناصر عتباتی روز شنبه اظهار داشت: دادستان‌ها مکلف شده اند پیرامون موضوع بررسی‌های قانونی و قضایی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: دادستان‌ها چنانچه هر گونه تخلفی مشاهده کنند نسبت به برخورد لازم و قاطع قانونی اقدام خواهند گرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادستان‌ها  با این عمل هر گونه مشکل کمبود بنزین را مرتفع کنند.

تعدادی از پمپ بنزین‌های شهرستان بوکان مهاباد روز گذشته (جمعه) با تعطیلی ، ازدحام و صف های طولانی رانندگان روبرو شده بود و تهیه بنزین برای خودروها ساعت ها طول می کشید.

بگفته مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به دلیل قطع ارسال فرآورده از طریق خطوط لوله وقفه ای در تامین بنزین در برخی جایگاه های شهرهای جنوب استان به ویژه در شهرهای مهاباد، نقده، پیرانشهر و بوکان بوجود آمده بود که موجب تعطیلی و ایجاد صف در مقابل شماری از جایگاه ها شده بود.

این مشکل خوشبختانه با تامین سوخت مورد نیاز از منطقه همدان برطرف شد ضمن اینکه مشکل تامین سوخت از طریق خط لوله نیز هم اینک مرتفع شده است و هم اکنون با رفع مشکل تامین سوخت از طریق خطوط لوله، در تمامی انبارها و مخازن این منطقه ذخیره سازی لازم انجام شده است.

 اخبار وشنیده‌ها حکایت از ورود قاطع دادستان‌ها و رفع این مشکل در کلیه شهرهای استان دارد.