به گزارش مکریان بوکان آنلاین و به نقل از بولتن نیوز, انور حبیب‌زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شهردار شهرستان بوکان و حاشیه‌سازی در فضای مجازی اظهار داشت: انتخابات دور ششم شورای اسلامی شهر در شهرستان بوکان با حضور باشکوه مردم برگزار شد و سه نفر از خانم‌ها و چهار نفر […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین و به نقل از بولتن نیوز, انور حبیب‌زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شهردار شهرستان بوکان و حاشیه‌سازی در فضای مجازی اظهار داشت: انتخابات دور ششم شورای اسلامی شهر در شهرستان بوکان با حضور باشکوه مردم برگزار شد و سه نفر از خانم‌ها و چهار نفر از آقایان با رأی مردم این شهرستان پیروز انتخابات شدند.

وی با بیان اینکه افراد پیروز انتخابات همگی از فرهنگیان، کارمندان دستگاه‌های دولتی و همچنین از وکلای دادگستری هستند، عنوان کرد:‌ انتخابات با حضور باشکوه مردم بسیار خوب برگزار شد و رقابت کاملی در شهرستان شکل گرفت.

نماینده بوکان با اشاره به انتخاب سه خانم از سوی مردم بوکان برای حضور در شورای شهر گفت: این نشان از شعور و درک سیاسی مردم این شهرستان است که به خانم‌ها برای حضور در شورای شهر رأی دادند.

حبیب‌زاده افزود: امیدواریم این هفت نفر در راستای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهر کارهای موفقیت‌آمیزی را انجام دهند.

وی با اشاره به انتخاب سرپرست شهرداری بوکان با رأی اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: فرد انتخاب شده از بدنه شهرداری است و ۱۵ سال سابقه کار دارد، همچنین تحصیلات وی مرتبط با مسائل عمران و شهرسازی است.

وی افزود: این فرد توانمند و فعال است و با انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری بوکان قطعاً تحولات خوبی در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد.

حبیب‌زاده اظهار داشت: متأسفانه برخی رسانه‌ها به جوسازی و شیطنت رسانه‌ایی در خصوص وی اقدام کردند در حالیکه این فرد تخصص لازم برای این کار را دارد.