به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ حجت الاسلام تقوی نماینده تهران: من از موافقان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم.  برنامه های محمدمهدی اسماعیلی در کمیسیون فرهنگی بررسی شد و توانست با تسلط کامل نمایندگان و اکثر اعضای کمیسیون فرهنگی را اقناع کند. کوثری نماینده تهران: کمیسیون فرهنگی به اسماعیلی نگاه مثبت دارد. مجلس به […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ حجت الاسلام تقوی نماینده تهران: من از موافقان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم.  برنامه های محمدمهدی اسماعیلی در کمیسیون فرهنگی بررسی شد و توانست با تسلط کامل نمایندگان و اکثر اعضای کمیسیون فرهنگی را اقناع کند.

کوثری نماینده تهران: کمیسیون فرهنگی به اسماعیلی نگاه مثبت دارد. مجلس به فضاسازی ها توجهی ندارد و براساس برنامه‌های وزرا تصمیم می گیرد. کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متولی تأیید برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خوشبختانه برنامه های محمدمهدی اسماعیلی توانسته نظر کمیسیون فرهنگی را تأمین کند.

زاهدی نماینده کرمان: به اسماعیلی رأی مثبت می‌دهم. وی جوان با استعداد و خوشفکری است که خواهد توانست با اعتماد مجلس در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خوبی انجام دهد.

زهره الهیان، نماینده تهران: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه محور است. جوان است و به زیر ساخت‌ها توجه دارد. بنده با ایشان موافق هستم.

حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده تبریز: اسماعیلی را مناسب تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد می دانم. وی دارای سوابق اجرایی قابل قبولی در حوزه های فرهنگی و رسانه ای و همچنین تحصیلات اجتماعی و سیاسی خوبی است و بنده او را فردی متناسب برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد می دانم. آقای اسماعیلی توانسته با برنامه های خود نظر اکثریت نمایندگان را جلب کند.