هفته‌های اخیر تنش بین مدیران سردار بوکان و هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به شدت افزایش یافته است.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ در هفته‌های اخیر تنش بین مدیران سردار بوکان و هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به شدت افزایش یافته است. هیئت فوتبال استان که یکی از ضعیف‌ترین هیئت‌های فوتبال سطح کشور است در اقداماتی جهت‌دار و عجیب برعلیه تیم فوتبال سردار بوکان قد علم کرده است و متاسفانه در قالب اپوزیسیون سردار ظاهر شده است.

این در حالی است که فوتبال بوکان در این روزهای سخت و حساس بیشتر از همیشه نیاز به حمایت مسئولان استانی و شهرستانی دارد ولی آنچه که در واقع می‌بینیم چیز دیگری است و براساس شواهد عینی بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهند که این تیم دیگر در چرخه رقابت‌ها نباشد!

حال باید از آقایان فوتبالدوست و صندلی‌دوست که چندین سال است که بر فوتبال استان خیمه زده‌اند پرسید اگر تیم۹۰ ارومیه هم در این حالت بود هیئت استان با مسئولان این باشگاه اینگونه برخورد می‌کرد!، طبیعتا هیچ وقت این نوع رفتار برخوردی و چکشی را در پیش نمی‌گرفت.

متاسفانه در فوتبال استان هم خودی و ناخودی وجود دارد و انتظار است که مسئولان هیئت فوتبال استان البته بهتر است بگویم هیئت ارومیه همچنان که برای تیم فوتبال ۹۰ارومیه آغوشش را باز کرده است و تمام استان را برای این تیم به صف کرده است، سردار بوکان را هم با این نگاه بنگرد و برای حمایت از این تیم دست از لجاجت بردارد.

باتوجه به این ملکانی رئیس هیئت فوتبال استان چهره‌ای ناآشنا در فوتبال است، انتظار می‌رود که به زیر دستان و زیرمجموعه خود که کمر بر نابودی تیم فوتبال سردار بوکان بسته‌‌اند تذکر جدی بدهد که این افراد به ظاهر دلسوز پاهایشان را از گلوی نحیف سردار کوردستان بردارند و بگذارند که نفس‌های آخرش را راحت‌تر بکشد.

اگر تیم سردار بوکان در این فصل هم سقوط کند مطمئنا یکی از عوامل آن نامهربانی‌ها و تبعیض‌های آشکار هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی خواهد بود که باید در آینده به افکار عمومی پاسخگو باشند.

در یکسال گذشته مسئولان شهرستانی اعم از شورا و شهرداری، ورزش‌وجوانان و… کمترین نگاه حمایتی را به این تیم داشته‌اند و انتظار است حاج انور حبیب‌زاده نماینده مردم شریف بوکان در مجلس شورای اسلامی به شدت با این نوع نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان شهرستانی و بخصوص استانی برخورد نماید و دین خود را به تیم فوتبال سردار بوکان ادا نماید و به قول‌هایی که در ستادانتخاباتی خود در حمایت از این تیم مردمی داده بود، جامه عمل بپوشاند و نگذارد کسی با احساسات مردم بوکان و هواداران تیفوسی سردار بازی نمایند.

✍🏻 ابراهیم عثمانی، عضو انجمن بین‌المللی نویسندگان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی جهان

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی