امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰ اولین بازی رسمی سردار بوکان در رقابت‌های لیگ دسته‌ سوم فوتبال کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ مروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰ اولین بازی رسمی سردار بوکان در رقابت‌های لیگ دسته‌ سوم فوتبال کشور برگزار خواهد شد.زمانی بازی‌های سردار از یک هفته قبل حال و هوای بوکان را عوض می‌کرد و نشاط و پویایی که در بین جوانان و اقشار مختلف جامعه به وجود می‌آورد، با هیچ چیزی قابل مقایسه نبود.

به دنبال بی‌مدیریتی مدیران ورزشی و فوتبالی، سال گذشته سردار افتضاحی را به آورد که در تاریخ ورزش ایران و فوتبال بوکان بی‌سابقه بود و بانیان آن هیچ عذرخواهی از هواداران و مردم نکردند.

برنامه مسابقات لیگ دسته‌سوم اعلام شد و همگان منتظر تیم جدید سردار بوکان بودند که در آوردگاه خاتم الانبیاء صف‌آرایی تیم محبوبشان را تماشا کنند اما در کمال ناباوری مسابقات در ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار خواهد شد❗️

مسابقاتی که قرار بود در بوکان برگزار شود به یکباره تغییر جهت داد و به شهر همسایه بود انتقال پیدا کرد.

مدیران ورزش بوکان قرار بود دو سال قبل نورافکن‌های ورزشگاه خاتم را نصب نمایند ولی بعد از گذشت این دو سال هنوز هیچ اقدامی برای این پروژه صورت نگرفته است.

در حال حاضر هم مسئولان مربوطه هیچ توضیحی را خصوص این افتضاح منتشر نکرده‌اند.متاسفانه مدیران غیرورزشی باعث سقوط سردار شدند و علیرغم این همه ظلم در حق ورزش بوکان تاکنون در این مورد سکوت کرده‌اند.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی