به گزارش بوکان آنلاین، ساعتی قبل گروه دوباره می سازمت منتسب به انورحبیب زاده بوکانی کاندیدای مجلس شورای حوزه بوکان با انتشار پستی توهین آمیز به جوانان بوکان باعث ایجاد موجی از اعتراضات جوانان و آینده سازان شهرستان شد.

به گزارش بوکان آنلاین، ساعتی قبل گروه دوباره می سازمت منتسب به انورحبیب زاده بوکانی کاندیدای مجلس شورای حوزه بوکان با انتشار پستی توهین آمیز به جوانان بوکان باعث ایجاد موجی از اعتراضات جوانان و آینده سازان شهرستان شد.

🔻این پست پس از اعتراض شدید جوانان بوکان، ابتدا ویرایش و سپس حذف شد.

🔻این کاندیدای مسن که به عنوان سلطان انتخابات شناخته شده است، باید هرچه زودتر از قشر جوان و فرهیخته بوکان عذرخواهی نماید.

متن منتشر شده از سوی کانال رسمی انور حبیب زاده بوکانی که پس از انتشار متن در کانال خودشان و رسانه ای شدن این توهین در ابتدا ویرایش و سپس حذف کردن به شرح ذیل است:

🔵 چرا نماینده مجلس باید تجربه نمایندگی داشته باشد؟

بخش_دوم

✍️دکتر جعفر قادری استاد دانشگاه، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی هشتم و نهم در بخشی از یادداشتی که معیارهای انتخاب نماینده مجلس پرداخته است، می نویسد:

🔹اگرچه راه یافتن یک فرد در اوان جوانی و در ابتدای مسئولیت اداری به مجلس شورای اسلامی یک امتیاز بزرگ برای شخص به حساب می آید ولی برای جامعه چندان امتیازی ندارد.

🔹جایگاه نمایندگی جایگاهی است که فرد باید از بسیاری از امتیازات بگذرد تا بتواند برای جامعه امتیازاتی دست و پا کند و نه اینکه خود بدنبال جستجوی امتیازی هر چند به ضرر جامعه باشد.

🔹دوران جوانی دوران سرشاری از احساسات پاک و سالم انسانی است. افراد و جریانات سیاسی با شناخت احساسات پاک و عواطف دست نخورده جوانان دام های زیادی را برای آن ها پهن می کنند. جوان چون خودش منبع پاکی و صداقت است همه افراد را با دیده صداقت و پاکی می نگرد و همین نگاه صادقانه به همه افراد و جریانات، منشأ خطا و لغزش در او خواهد شد.

🔹فردی که می خواهد در جایگاه نمایندگی قرار گیرد باید از دغل کاری و سیاه‌بازی بعضی از افراد آگاه بوده و نمونه های مختلف حقه ها و حیله های سیاسی را تجربه کرده باشد. یک نماینده مجلس نمی تواند بر موج های ایجاد شده توسط افراد و جریانات سوار شده تا او را به هر جایی ببرند. در بسیاری از موارد ایشان باید به کمک تجربیات خود موج هایی را ایجاد و یا از شکل گیری برخی از موج ها جلوگیری کند.

🔹چه بسا یک قضاوت عجولانه چهره شهر و استان را در نگاه مسئولین کشوری تخریب و زمینه تضییع حق و حقوق مردم را فراهم نماید و عدم موضع گیری اصولی و دارای پشتوانه نماینده مردم، تصورات نادرستی را در اذهان مسئولین کشوری نسبت به آن شهر و استان ایجاد نماید.

کمپین دوباره میسازمت_بوکان

💡با عمل، تجربه و تعهد کارآبرید

بوکان برای همه

            
    #همه_برای_بوکان