حرف نسنجیده و توخالی این مسئول باعث واکنش تعداد زیادی از فعالان مدنی و اجتماعی در کل استان(شمال استان، مرکز و جنوب استان) شده است.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، علیرضا ملامحمدی‌زاده شخصی که در استان ما عناوینی همچون فرماندار ارومیه، مدیرکل برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری، کارشناس در استانداری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ارومیه را در دوران پرتلاطم و ناموفق کاری خود داشته است، در یک توییت و استوری اینستاگرام، کوردها را در این استان میهمان خوانده است و این حرف نسنجیده و توخالی این مسئول باعث واکنش تعداد زیادی از فعالان مدنی و اجتماعی در کل استان(شمال استان، مرکز و جنوب استان) شده است.

این افراد با داشتن ذهن فسیلی خود با توهین به یک ملت، در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین ملت کورد و دیگر اقوام در استان هستند و این نوع حرکات مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است.

آقای استاندار جنابعالی در استانی که رنگین‌کمان اقوام است شیخ‌الرئیس هستید و اینگونه تفکرات برای کسانیکه پست سیاسی و دولتی دارند اصلا و ابدا قابل قبول نیست و انتظار است که با این نوع تفکرات منافقانه و فرسوده که در بین مسئولان استانی کم هم نیست، برخوردی قاطع نمایید.