حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه نشست با فعالان بخش کشاورزی و سرمایه گذاران این شهرستان افزود: تسهیلات به متقاضیانی که در بخش صنایع پایین دستی تولیدات داخلی شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی پرداخت خواهد شده و محدودیتی نیز وجود ندارد.

مکریان بوکان آنلاین | حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه نشست با فعالان بخش کشاورزی و سرمایه گذاران این شهرستان افزود: تسهیلات به متقاضیانی که در بخش صنایع پایین دستی تولیدات داخلی شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی پرداخت خواهد شده و محدودیتی نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: پرداخت وام های اشتغالزایی و همچنین حمایت از فعالان بخش کشاورزی باید به صورت عادلانه و در بین همه رسته ها مختلف پرداخت شده و تمام دامداران، مرغداران، زنبورداران، عشایر و سایر اقشار از آن بهره مند شود.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: برگزاری جشنواره ملی تحت عنوان سیب مهاباد در دستور کار قرار گرفته و همچنین نشست های تخصصی و ملی با موضوع سیب نیز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مقام عالی شهرستان از نام گذاری یکی از میادین اصلی شهر به نام سیب خبر داد و گفت: مهاباد با تولید بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع سیب یکی از قطب های اصلی منطقه و تامین کننده سیب مورد نیاز کشور است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران باغداران و سردخانه داران، بیان کرد: بیش از ۳۵۰ میلیون تمام انواع کمک های نقدی و غیر نقدی از طرف فعالان حوزه های مختلف اقتصادی این شهرستان برای کمک به زلزله زدگان خوی جمع آوری و ارسال شده است.

عباسی تاکید کرد: جلسات ویژه با فعالان سایر بخش ها از جمله معدن کاران و صنایع در راستای رفع موافع و بررسی مشکلات آنان پیش بینی شده است.

در ادامه این جلسه هر یک کشاورزان و سرمایه گذاران به بیان مشکلات و موانع تولید در حضور نمایندگان استانی و شهرستانی دستگاه های مختلف پرداختند.

  • نویسنده : سیده پریناز قریشیان