به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ در هفته‌های گذشته چندین ورزشکار بوکانی با ارسال پیام‌های متعدد از تخلف آشکار هیئت ورزش‌های همگانی پرده‌برداری کردند! این افراد معترض برای مکریان بوکان آنلاین نوشتند: دو دوره مربیگری در بوکان برگزار شده است که هیئت همگانی شهرستان بوکان در اقدامی قابل تأمل و تأسف برای آماده سازی این ورزشکاران […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ در هفته‌های گذشته چندین ورزشکار بوکانی با ارسال پیام‌های متعدد از تخلف آشکار هیئت ورزش‌های همگانی پرده‌برداری کردند!

این افراد معترض برای مکریان بوکان آنلاین نوشتند: دو دوره مربیگری در بوکان برگزار شده است که هیئت همگانی شهرستان بوکان در اقدامی قابل تأمل و تأسف برای آماده سازی این ورزشکاران جهت حضور در دوره یک‌و‌نیم میلیون ریال دریافت کرده‌اند که این امری کاملا تخلف محسوب می‌شود!

این هیئت فقط به این مقدار پول بسنده نکرده است و پس از اتمام دوره هم از این مربیان مبلغ ۳ میلیون ریال بابت کارورزی دریافت کرده‌اند!

براساس بررسی‌های بوکان آنلاین این دوره‌های با حضور ۶۰ نفر برگزار شده است که با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال فقط از این طریق جمع‌آوری شده است و این مبلغ جدا از هزینه شرکت در دوره مربیگری که گویا مبلغ ۵ میلیون ریال بوده است دریافت شده است.

براساس گفته چند نفر از این افراد، گویا مسئولان هیئت همگانی بوکان در جلسه‌ای که در اداره ورزش و جوانان برگزار شده است از آنان خواسته‌اند که اظهار نمایند که به اختیار خودشان این مبالغ را پرداخت کرده‌اند که باز هم این مورد تخلف محسوب می‌شود.

این برای اولین بار در تاریخ است که هیئت همگانی این‌گونه از ورزشکاران کسب درآمد می‌کند.

اداره ورزش و جوانان و هیئت همگانی باید شفاف سازی کنند که این مبالغ چرا و چگونه از ورزشکاران دریافت شده است!

“محمد مقصودی” ریاست هیئت ورزش‌های همگانی بوکان را برعهده دارد.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی