به گزارش مکریان بوکان آنلاین، تعدادی از کانال‌های ورزشی بعد از باخت سنگین ۱۰ بر ۱ سردار در مقابل شهید قندی یزد این مسابقه را یک تبانی آشکارا فرض کرده‌اند. در هفته بیست و پنجم این مسابقات هم سردار با نتیجه ۷ بر صفر از شهرداری بندرعامری شکست خورد و بعد از این بازی صابر […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، تعدادی از کانال‌های ورزشی بعد از باخت سنگین ۱۰ بر ۱ سردار در مقابل شهید قندی یزد این مسابقه را یک تبانی آشکارا فرض کرده‌اند.

در هفته بیست و پنجم این مسابقات هم سردار با نتیجه ۷ بر صفر از شهرداری بندرعامری شکست خورد و بعد از این بازی صابر میرقربانی سرمربی تیم سردار عامل این شکست را تبانی بازیکنان دانست و از تیم خداحافظی کرد.

بعد از این سخنان روابط‌عمومی سردار که در حد یک بازیکن با باشگاه قرارداد مالی داشت علت این صحبت‌ها را توجیه شکست در مقابل بندرعامری دانست❗️و مسئولان باشگاه اعم از هیئت مدیره صوری، رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و سرپرست تیم برای بار دیگر روزه سکوت اختیار کردند❗️و به خفای خود پناه بردند.

نتیجه بازی که در بازی شهیدقندی اتفاق افتاد یکی از نادرترین اتفاقات فوتبالی بود، چون تیم سردار با آن همه مدعی توخالی، اگر دروازه‌بان هم نداشتند نباید ۱۰ گل می‌خورد❗️و تیم کوچه پس کوچه‌های بوکان هم اگر در این مسابقه حاضر می‌شد بازهم کمتر از ۱۰ گل می‌خوردند❗️

بر اساس نتیجه بازی امروز و با توجه به بازی‌های قبلی تیم سردار انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی به نحوه‌ی مدیریت این تیم ورود پیدا کنند و اگر تبانی صورت گرفته است، با عامل آن به شدت برخورد نمایند.