به گزارش مکریان بوکان آنلاین، صبح روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹ جلسه‌ای در اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان جهت سرو سامان دادن به وضعیت تیم سردار برگزار شد. در این جلسه افراد نزدیک به ستاد انتخاباتی حبیب‌زاده‌بوکانی همچون رشید ایلخانی‌زاده، دکتر عیسی‌زاده، مصطفی قزلباش، سلیمان تحریریان، هوشنگ عبادیان و بابان کریمی به عنوان […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، صبح روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹ جلسه‌ای در اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان جهت سرو سامان دادن به وضعیت تیم سردار برگزار شد.

در این جلسه افراد نزدیک به ستاد انتخاباتی حبیب‌زاده‌بوکانی همچون رشید ایلخانی‌زاده، دکتر عیسی‌زاده، مصطفی قزلباش، سلیمان تحریریان، هوشنگ عبادیان و بابان کریمی به عنوان اعضای هیئت مدیره تیم سردار انتخاب شدند.

در همان جلسه اعضای هیئت مدیره صوری، بابان کریمی [ مسئول ستاد انتخاباتی حبیب‌زاده بوکانی] که فاقد هرگونه سابقه‌ی ورزشی و مدیریت ورزشی حتی در سطح کوچه‌‌های بوکان بود را به عنوان رئیس هیئت مدیره تیم پرطرفدار سرداربوکان انتخاب کردند.

از آن تاریخ به بعد اعضای هیئت مدیره سردار هیچ‌گونه نشست و جلسه‌ای تخصصی را برای بررسی وضعیت تیم سردار برگزار نکردند و معلوم شد که انتخاب این اعضای هیئت مدیره صرفا صوری بوده و برای بعضی از مقاصد انتخاباتی تشکیل شده بود.

حال انتظار می‌رود که این اعضای هیئت مدیره که خود را دلسوز باشگاه سردار می‌دانستند، روی خط بیایند و علت تاسفبار وضعیت این تیم را بررسی نمایند و به اطلاع عموم دلسوزان سردار برسانند.

تیم فوتبال سردار بوکان در حال حاضر در رده ۱۲ جدول گروه خود قرار دارد و یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته‌سوم می‌باشد و بسیاری از متخصصان ورزش بوکان، این وضعیت را حاصل دست‌پخت سیاسی کاری حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم شریف بوکان می‌دانند.

در ضمن اداره ورزش و جوانان که مسئول ساماندهی ورزش بوکان را برعهده دارد تاکنون هیچ قدمی برای اصلاح این وضعیت برنداشته است و صرفا مشغول تسویه‌ حساب‌های انتخاباتی است❗️

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی