به گزارش موکریان بوکان آنلاین، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان تودیع شد و به جای او سلیمان سواره فعالیت خود را در این پست آغاز نمود. ملارحیمی بعد از مراسم تودیع و معارفه متن خداحافظی را به شرح ذیل منتشر نمود: بنام خداوند بخشنده مهربان […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان تودیع شد و به جای او سلیمان سواره فعالیت خود را در این پست آغاز نمود.

ملارحیمی بعد از مراسم تودیع و معارفه متن خداحافظی را به شرح ذیل منتشر نمود:

بنام خداوند بخشنده مهربان

با سلام و احترام

خداوند منان را شاکرم که بر بنده منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا، مهربان و با گذشت جامعه ورزشی بوکان سپری کنم و مورد اعتماد نظام و جامعه بزرگ ورزش شهرستان و مسئولین قرار گیرم.

آموزه‌های انسانی، اخلاقی، ورزشی و خدمت به جامعه ورزش، بزرگترین دستاورد اینجانب در طول دوران مدیریت ورزش بوکان بود و تا همیشه بدان افتخار خواهم کرد و قدر این درس‌ها را خواهم دانست.

بنده از همان ابتدا که نماینده محترم مردم بوکان به ادامه مدیریت اینجانب عدم رضایت نشان دادند و میزان بی توجهی‌ها و دخالت‌ها از میزان تحمل بنده خارج شد، دو بار استعفای خود را تقدیم اداره کل ورزش و جوانان نموده بودم که متأسفانه پذیرش استعفا از طرف مدیرکل محترم با تأخیر مواجه شد .

اکنون خوشحالم که برادر عزیزم جناب آقای سلیمان سواره که خود از خانواده ورزش هستند، این مسئولیت خطیر را پذیرفته‌اند و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لازم می‌دانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از عموم ورزشکاران و ورزش دوستان خصوصاً جناب آقای دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده ارزشمند ادوار مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بزرگوار حاج ماموستا ملا عباس احمدی و حاج ماموستا خلیفه زاده، آقایان حاج حسن عباسی و دکتر جمال خسروی فرمانداران سابق و آقای لقمان خسرو پور سرپرست فرمانداری، دکتر عبدالله چمن گلی و علی خلیلی مدیران کل قبلی و جناب آقای کیومرث پور ایراندوست مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری، همکاران گرامی، اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران پرتلاش، شهرداران بوکان و سیمینه، پیشکسوتان، رئیس، نایب رئیس و دبیر و اعضای هیات‌ها، مربیان و ورزشکاران و خانواده بزرگ سردار بوکان و نیز رسانه‌هایی که منصفانه به حوزه ورزش پرداختند، تقدیم دارم و از همه همکاری‌ها، راهنمایی‌ها و حمایت‌ها، صمیمانه سپاسگزارم.

در پایان از همه کسانی که بر گردن حقیر حقی دارند حلالیت می‌طلبم و خدا را شاکرم که این بار مسئولیت را از دوش بنده برداشتند و امیدوارم به عنوان ورزشکاری که به اخلاق و ارزش‌ها معتقد و ملتزم هستم بتوانم در هر جایی که قرار بگیرم، در ادامه عمر برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید و مثمر ثمر باشم.

والسلام علیکم و رحمه الله

انور ملارحیمی