به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور در آذربایجان غربی شهرهای ارومیه، خوی، شاهین دژ، ماکو و چایپاره در وضعیت قرمز قرار دارند. شوط، چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب در وضعیت نارنجی و پلدشت، سردشت و تکاب در وضعیت زرد قرار دارند. شرایط خطرناک […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور در آذربایجان غربی شهرهای ارومیه، خوی، شاهین دژ، ماکو و چایپاره در وضعیت قرمز قرار دارند.

شوط، چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب در وضعیت نارنجی و پلدشت، سردشت و تکاب در وضعیت زرد قرار دارند.

شرایط خطرناک شیوع ویروس کووید۱۹ بر ضرورت رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی تاکید می‌دارد و بر همین اساس فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرائی و مرتبط باید بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودروهای شخصی، فعالیت صنوف، مراسمات و … اقدام نمایند.

کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی