به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ سالروز عملیات مرصاد است و به پاس احترام به شهیدان این عملیات جا دارد یادداشتم را با سخنی زیبا از بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی آغاز کنم که فرمودند: منافقین از کفار بدتراند. واژه‌ای که در قرآن هم بارها خداوند متعال در مورد مضرات اخلاقی آن به مسلمانان یادآوری نموده […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ سالروز عملیات مرصاد است و به پاس احترام به شهیدان این عملیات جا دارد یادداشتم را با سخنی زیبا از بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی آغاز کنم که فرمودند: منافقین از کفار بدتراند.

واژه‌ای که در قرآن هم بارها خداوند متعال در مورد مضرات اخلاقی آن به مسلمانان یادآوری نموده است و متاسفانه ما اکنون ازآن رنج می‌بریم.

بحث بررسی حقوق کاربران و ساماندهی فضای مجازی چند روزی است از خبرهای داغ سیاسی و اجتماعی کشور است. در جهانی که ارتباطات حرف اول را در عرصه‌های مختلف می‌زند و حتی به دلیل اهمیت جهان ارتباطات در ایران خودمان هم یک وزارتخانه عنوان ارتباطات برآن نهاده شده طرحی جنجالی تمام توجهات را به سوی مجلس و نمایندگان و میزان قدرت و استقلال آنان در تصمیم‌گیری نشانه رفته و آزمون خوبی برای محک زدن قول وفعل آنان و شاخص صداقت آنان شد. وآنهم طرح ساماندهی فضای مجازی. مثل همیشه تضاد و اختلاف در بیانیه و رأی نماینده بوکان به این طرح مایه تأسف است.

انتشارعکس مانیتور اخذ رأی نمایندگان در کانال رسمی نماینده و کانال مداح و دنباله‌رو ایشان که فقط نشانگر روی گزینه مخالف قرار دارد و نه و ضوح و اثبات رأی مخالفت ایشان و از سوی دیگر انتشار عین اسامی و مواضع نمایندگان مخالف و موافق در قبال طرح و وجود نام نماینده بوکان در میان موافقان بیش از پیش نشان از توهین به شعور و درک مردم دانا و فرهیخته بوکان توسط نماینده و کانال خبری مداح او است.

 آنچه ظن و گمان همه را درمورد قطعیت رأی موافق نماینده نه مخالفت به یقین نزدیکتر می‌کند همین عکس و چرایی و لزوم یا اهمیت رسانه‌ای کردن آن توسط شخص نماینده است.

چیزی که تا اکنون در تاریخ عملکرد نمایندگان بوکان و حتی ایران مشاهده نشده و اگر به قول مشهور ریگی توکفش نیست چه لزومی به انتشار این عکس می‌بود.

 چرا در یک بیانیه مخالفت خود را با طرح اعلام نمی‌کنید و در صحن علنی قرآئت نمی‌کنید مگر این قضیه از بحث مدیران سابق تربیت‌بدنی و آموزش و پرورش بوکان حاشیه‌ای‌تر است که در مجلس داد می‌زدید.

مگر نماینده باید چقدر از اعتماد مردم به خود هراسان باشد که باید با عکس و سند ثابت کند رأی و نظرش چیست اگر با عملکرد خود ظن و گمان مردم را بالا نبرده باشد.

اگر نماینده‌ای قاطع و خاضع باشد نیازی به این جنجال‌ها و تحریفات رسانه‌ای نیست.

می‌رود این رسم نامیمون هم مانند حضور در مجالس فاتحه‌خوانی و انتصاب مدیران از میان افراد ستادهای انتخاباتی و… مد شود.

خدا رحم کند هنوز جهان رسانه و اینترنت محدود و مسدود نشده اینها اینطور راحت کذب منتشر می‌کند چه رسد به روزی که ارتباطات آزاد توسط خود این معدود متفکر در مجلس محدود گردد.

شاید آن زمان این نمایندگان برای حل معضل بیکاری و خدمات عمومی ادعای معجزه هم کردند و اگر باور نکردیم متهم و محکوم به هرجر می‌شویم.

⚠️ انتشار نظرات شهروندان توسط این رسانه صرفا بخاطر رساندن صدای مردم به مسئولین می‌باشد و این رسانه این مطالب را رد و یا تایید نمی‌کند، مسئولین نیز می‌توانند جوابیه خود را جهت انتشار به مدیر این رسانه ارسال فرمایند.

  • نویسنده : هاشم شیخ‌احمدی