به گزارش خبرنگار مکریان بوکان آنلاین | دکترخشایار صنعتی سرپرست فرمانداری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بوکان اعلام کرد: برگزاری همایش نکوداشت استاد «حسن زیرک» هنرمند خواننده برجسته عرصه موسیقی و پروژه بازسازی پردیس سینمایی ۵ سالنه شهرداری بوکان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بوکان در سال جاری خواهند بود. […]

به گزارش خبرنگار مکریان بوکان آنلاین | دکترخشایار صنعتی سرپرست فرمانداری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بوکان اعلام کرد: برگزاری همایش نکوداشت استاد «حسن زیرک» هنرمند خواننده برجسته عرصه موسیقی و پروژه بازسازی پردیس سینمایی ۵ سالنه شهرداری بوکان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بوکان در سال جاری خواهند بود.

در این نشست ۳ ساعته که با حضور حاج«رضا عباسی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد، فرماندار بوکان با صبر و حوصله و سعه صدر فراوان، ضمن پاسخ کامل و دقیق به تمامی پرسش‌های خبرنگاران حاضر در این جلسه، به مهم‌ترین برنامه‌های توسعه محور و راهکارهای حل مشکلات عدیده شهرستان بوکان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمران، ترافیک، آرد و نان و پروژه‌های شهری و روستایی پرداخت و گزارشی از عملکرد چند ماهه و فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه کرد.

فرماندار شهرستان بوکان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند سفر دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان بوکان، همگرایی و همکاری جهادی همه مدیران شهرستان و تلاش‌های دلسوزانه نماینده مردم بوکان را راهگشای مشکلات و تنگناهای شهرستان پرجمعیت بوکان دانست.

دکتر صنعتی برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از مهم‌ترین اتفاقات امسال برشمرد و بر حضور نخبگان جامعه و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم تأکید کرد.