به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ حاج انور حبیب‌زاده تغییر مدیران را امری عادی و غیر جناحی دانست و گفت: مدیری که به مردم خدمت کند، من دستش را می‌بوسم؛ اما با مدیرانی که به مردم توهین می‌کنند و به صندلی خود چسبیده‌اند، نمی‌توانم کار کنم. نماینده مردم #بوکان در #مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ حاج انور حبیب‌زاده تغییر مدیران را امری عادی و غیر جناحی دانست و گفت: مدیری که به مردم خدمت کند، من دستش را می‌بوسم؛ اما با مدیرانی که به مردم توهین می‌کنند و به صندلی خود چسبیده‌اند، نمی‌توانم کار کنم.

نماینده مردم #بوکان در #مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با امامان جماعت روستای کوسه و یه‌کشه‌وه به نمایندگی از امامان جماعت روستاهای بخش مرکزی، بخشدار مرکزی و شورای بخش مرکزی و نماینده دهیاران بخش مرکزی و معتمدان تعدادی از روستاها که در سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار شد، ضمن اشاره به گذشت هفت ماه از عمر مجلس یازدهم گفت: شیوع بحران کرونا بر عملکرد و فعالیت‌های مجلس تأثیر منفی گذاشته است، اما با وجود این وضعیت ۱۵ بار با وزرای دولت دیدار کردم و تمامی این دیدارها در راستای منافع و مشکلات شهر بوکان بوده است.

حبیب‌زاده در ادامه جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی بوکان را قتلگاه خواند و گفت: در خصوص وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان بوکان ۱۰ بار به وزیر راه تذکر داده‌ام و موفق شدم که پروژه راکد میاندوآب – بوکان را دوباره فعال کنم.

وی افزود: اگر صریح با وزیر راه نیز حرف زدم، حق دارم چرا که مردم از مرگ عزیزانشان در راه‌های بوکان به شدت عصبانی هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه از پیگیری تعیین تکلیف فرمانداری ویژه بوکان و اخذ کد روستایی برای دهکده دامداران و جوانان در وزارت کشور خبر داد و افزود: قدم اول برای حل مشکلات روستاهای بوکان افزایش تعداد بخشداری‌ها است.

حبیب‌زاده تصریح کرد: باید در روستای یه‌کشه‌وه، و روستای سلامت یا گلولان بخشداری ایجاد شود که کارهای اولیه آن را در وزرات کشور آغاز کرده‌ام.

نماینده مردم بوکان در بخش پایانی سخنان خود بر کنار گذاشتن مسائل انتخاباتی در شهر تأکید کرد و گفت: در بوکان مشکلات بر روی هم تلنبار شده و برای حل این مشکلات باید همدل و همراه بود.