ادمین صفحه اینستاگرامی شناسایی و به واحد انتظامی دعوت شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، سرهنگ سلمان حیدری به خبرنگار بوکان آنلاین گفت: در پی درج فیلم کوتاه در یکی از صفحات اینستاگرامی که در قالب طنز مطالبی در تضاد با اصالت فرهنگی و واقعیت های شهر زیبای بوکان درج شده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات پلیس و هماهنگی قضایی، ادمین صفحه اینستاگرامی شناسایی و به واحد انتظامی دعوت شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید؛ که قطعا از طریق آن مرجع محترم برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

حیدری با بیان اینکه فرد مورد نظر در مرکز پلیس در خصوص عمل خود اعلام پشیمانی نموده است و تصریح کرد: جایگاه و اصالت فرهنگی و اجتماعی جامعه حتی در پوشش طنز نیز نباید خدشه دار شود و جلوه نا امنی به شهر، تشویش اذهان عمومی و بی احترامی به فرهنگ والا و زیبای شهروندان شایسته شود چرا که با آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی تاکید نمود: فعالیت رسانه‌ایی، هنری و فرهنگی باید در جهت خدمت به مردم و معرفی و اعتلای ارزش های فرهنگی و اجتماعی و تاریخی شهرستان باشد.

زیرا انجام چنین اقداماتی گرچه با هدف طنز می تواند به سرمایه‌گذاری و گردشگری منطقه نیز صدمه وارد نماید.

پ.ن:

این فرد هتاک در ویدیوهایی مختلف به تمسخر ارکان دین، بانوان، اصناف و مردم بوکان پرداخته است. جالب اینجاست که دو رسانه‌‌چی پفکی در اقدامی قابل تامل به حمایت از این شخص هتاک پرداخته‌اند و به گونه‌ای می‌توان گفت این اسباب رسانه در مقابل مردم قرار گرفته‌اند!