دکتر "خشایار صنعتی" فرماندار بوکان به همراه "خضری"بخشدار مرکزی از دفتر انجمن خیریه بانوان کوثر بازدید و با مدیرعامل و اعضای انجمن دیدار بعمل آورد.

بوکان آنلاین ‌| روز یکشنبه ٨ بهمن ١۴٠٢ دکتر “خشایار صنعتی” فرماندار بوکان به همراه “خضری”بخشدار مرکزی از دفتر انجمن خیریه بانوان کوثر بازدید و با مدیرعامل و اعضای انجمن دیدار بعمل آورد.

در این دیدار مسائل و مشکلات این سازمان مردم نهاد مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای انجمن گزارشی از تاریخچه و فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌های آتی آن ارائه دادند.

فرماندار بوکان در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های خیرخواهانه این موسسه در راستای ازدواج جوانان، ساماندهی معتادان، افراد بدسرپرست، و بیماران و اشتغال جوانان، آمادگی فرمانداری را جهت پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیرانه با مشارکت و محوریت سمن‌های شهرستان اعلام داشت و گفت: در این حوزه نیاز است با آسیب‌شناسی مدیریت بنیان خانواده و فعالیت‌های مدیریت اجتماعی در گذشته و با برنامه‌ریزی جدید بتوانیم گام‌های هدفمند و اساسی به منظور تقویت و رشد شخصیت فردی در راستای ارتقای وضعیت اجتماعی شهرستان بر داریم.

وی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها و موسسات خیریه را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: قطعاً مجموعه دستگاه‌های اجرایی به تنهایی قادر به مدیریت انبوه مشکلات نبوده و بدین منظور لازم است از ظرفیت و توان معتمدین و متنفذین به عنوان حلقه‌های میانی در جهت بهبود شرایط زندگی، بروز توانمندی‌ها و تقویت ارتباطات مدیریت اداری با حوزه اجتماعی بهره‌مند شد.

نماینده عالی دولت به اهمیت بحث مشارکت و علی الخصوص در گزینش نهادهای انتخابی به عنوان بستر انتقال ایده‌ها و تصمیمات مردمی در صحنه مدیریتی منطقه اشاره نمود و تصریح کرد: بانوان ظرفیتی مغفول و بسبار موثر در تصمیم‌سازی‌های آینده دارند و با یادآوری راهبردهای رهبر معظم انقلاب در مقوله انتخابات از عموم مردم به ویژه بانوان انتظار است که با حضور پرشور خود در انتخابات اسفند ماه نقش خود را به عنوان یک عضو پِر رنگ و تاثیرگذار جامعه ایفا نمایند.

انجمن خیریه بانوان کوثر بوکان در سال ۱۳۸۲ با هدف حمایت و خدمت‌رسانی و آموزش زنان نیازمند شروع به فعالیت کرده است.