بر اساس اخبار واصله تاکنون صلاحیت سلیمان فیضی در شورای محترم نگهبان تأیید شده و این کاندیدای مطرح توانست به عرصه انتخابات حوزه بوکان و حومه باز گردد.

به گزارش خبرنگار موکریان بوکان آنلاین، بر اساس اخبار واصله تاکنون صلاحیت سلیمان فیضی در شورای محترم نگهبان تأیید شده و این کاندیدای مطرح توانست به عرصه انتخابات حوزه بوکان و حومه باز گردد.

خبرهای تأیید نشده دیگری حاکی از تأیید کاندیداهای قوی دیگر در شورای محترم نگهبان است و به احتمال فراوان کاندیداهای قوی و مطرح بوکان در عرصه انتخابات از این نهاد قانونی مهر تأیید گرفته و دوباره وارد گود انتخابات حوزه بوکان خواهند شد.

اگرچه این اخبار تاکنون از سوی مراجع رسمی تأیید یا تکذیب نشده‌اند، اما احتمال تغییرات اساسی در لیست نهایی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بوکان و حومه وجود دارد.

در حال حاضر تعداد ۹ نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه بوکان و حومه از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت گرفته‌اند و با تأیید این کاندیداها عرصه انتخابات بوکان از حالت تک قطبی خارج شده و رقابت آن‌ها بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد شد.  به گزارش خبرنگار ما خبرهای خوشی در راه است که فضای انتخاباتی بوکان را از این وضعیت کسل کننده فعلی خارج کرده و باعث افزایش شور و نشاط انتخاباتی در شهر بوکان و روستاهای اطراف خواهد شد. از سوی دیگر انتشار این اخبار موجب نگرانی و آشفتگی ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداهای المپیکی عاشق خدمت در  صندلی نمایندگی شده است.