هه‌پی به‌یاز به کارگردانی “دیاکو مقتدری” و تهیه‌کنندگی “ریبوار فاروق‌” در سینماهای سراسر اقلیم کوردستان در حال اکران است. به گزارش مکریان بوکان آنلاین، فیلم سینمایی “هه‌پی به‌یاز” اولین ساخته بلند دیاکو مقتدری فیلم‌ساز بوکانی مقیم اقلیم کوردستان پس از اکران خصوصی از اول فوریه ۲۰۲۱، در سراسر سینماهای اقلیم کوردستان اکران خود را آغاز […]

هه‌پی به‌یاز به کارگردانی “دیاکو مقتدری” و تهیه‌کنندگی “ریبوار فاروق‌” در سینماهای سراسر اقلیم کوردستان در حال اکران است.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، فیلم سینمایی “هه‌پی به‌یاز” اولین ساخته بلند دیاکو مقتدری فیلم‌ساز بوکانی مقیم اقلیم کوردستان پس از اکران خصوصی از اول فوریه ۲۰۲۱، در سراسر سینماهای اقلیم کوردستان اکران خود را آغاز کرده است و با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است.

داستان این فیلم در مورد سه رفیق دوران کودکی می‌باشد که با خرید یک ماشین دزدی دچار دردسر بزرگی می‌شوند که برای رهایی از این مشکل به دنبال دزد ماشین خواهند رفت اما بی خبر از اینکه صاحب اصلی ماشین باند بزرگ قاچاق عتیقه است و در این راه دچار مشکلات بزرگی خواهند شد که باعث درگیری میان مافیا و سه دوست می‌شود.

انا آرام، ژیار کاظم، دژوار، شیما، روزان کارزان، مصطفی بکرخورشید بازیگران فیلم «هه‌پی به‌یاز» هستند.