موکریان بوکان آنلاین ‌‌‌| دکتر عبدالکریمی، دبیر کارگروه پسماند این شهرستان صبح امروز سه شنبه در جریان بازدید دادستان و رئیس دادگستری بوکان از سایت پسماند شیخلر و محل سایت جدید پسماند قورمیش، ضمن اشاره به مصوبه قبلی شورای حفظ بیت‌المال و حقوق عامه گفت: انتقال سایت پسماند شیخلر می‌بایست تا آخر خرداد اجرایی شود و […]

موکریان بوکان آنلاین ‌‌‌| دکتر عبدالکریمی، دبیر کارگروه پسماند این شهرستان صبح امروز سه شنبه در جریان بازدید دادستان و رئیس دادگستری بوکان از سایت پسماند شیخلر و محل سایت جدید پسماند قورمیش، ضمن اشاره به مصوبه قبلی شورای حفظ بیت‌المال و حقوق عامه گفت: انتقال سایت پسماند شیخلر می‌بایست تا آخر خرداد اجرایی شود و حل این معضل در راستای رفع بسیاری از مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، نیازی ضروری به شمار می‌آید.

او ضمن اشاره به شرایط بحرانی مرکز دفن شیخلر و تبعات اجتماعی و زیست محیطی آن افزود: متاسفانه علیرغم وعده‌های داده شده ما شاهد عملیات میدانی در سایت جدید قرمیش نبودیم و این مسئله می‌تواند باعث کاهش اعتماد عمومی شود.

علی زاهد، دادستان محترم بوکان نیز ضمن ابراز نگرانی از تعلل مدیریت شهری در بحث پسماند، گفت: هر گونه بروکراسی اداری و تعلل در امورات مرتبط با جابجایی سایت پسماند غیر قابل قبول است. با توجە بە تبعات اجتماعی و آلایندگی غیرقابل کنترل آن، سایت پسماند شیخلر در آخر خرداد پلمب خواهد شد.

سرپرست شهرداری بوکان هم در پایان گفت: تمام توان مدیریت شهری برای تکمیل زیرساخت‌ها و انتقال در زمان مقرر بکار گرفته خواهد شد.

  • نویسنده : محمد رحیمی