به گزارش مکریان بوکان، یک شهروند جوان بوکانی با مشخصات «کمال. ق» که در طول سال‌های گذشته راننده شخصی خودروی حاج انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده کنونی مردم بوکان و حومه در مجلس شورای اسلامی و نیز در سال ۹۴ نماینده وی در دفتر شورای نگهبان بوکان بوده است، پس از انجام وظایف محوله و پیگیری‌های […]

به گزارش مکریان بوکان، یک شهروند جوان بوکانی با مشخصات «کمال. ق» که در طول سال‌های گذشته راننده شخصی خودروی حاج انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده کنونی مردم بوکان و حومه در مجلس شورای اسلامی و نیز در سال ۹۴ نماینده وی در دفتر شورای نگهبان بوکان بوده است، پس از انجام وظایف محوله و پیگیری‌های فراوان برای احقاق حقوق قانونی مادی و معنوی و تعیین تکلیف استخدامی خود هیچ گونه جواب مثبتی از ایشان دریافت نکرده است.

حبیب‌زاده از محل بیت‌المال و از طریق کارخانه صنایع نخ خمین‌ در اراک از سال ۹۰ حقوق ماهانه و بیمه شغلی راننده خود را در بوکان پرداخت کرده است❗️

🔻متأسفانه شعار «بوکان برای همه و همه برای بوکان» که از سوی ستاد انتخاباتی «حاج انور حبیب‌زاده بوکانی» مطرح شد، دروغی بیش نبوده و فقط عده‌ای انگشت شمار از اطرافیان نماینده بر منافع این شهر چنبره زده‌اند. فریب این افراد را نخورید.

با عرض پوزش از مخاطبان گرامی، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی برای حفظ حرمت ایشان و پیشگیری از سوء استفاده در فضای مجازی از فیلم پاک شده و تمامی اسناد و مدارک موجود است.