چرا در این سفر از انور حبیب زاده نماینده بوکان که خود را رایزن بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق و آشنا با سرمایه‌گذاران کرد عراقی و امور سرمایه‌گذاری معرفی می‌کرد دعوت نشده زیرا از وعده‌های حاجی آوردن این سرمایه‌گذاران به بوکان بود.

به گزارش مکریان بوکان؛ نشست صمیمی تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی اقلیم کردستان عراق با مهندس کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت، محمدصادق معتمدیان ،استاندار آذربایجان غربی، و فرماندار پیرانشهر برگزار شد.

این نشست صمیمی در راستای بررسی زمینه‌های مشترک تجاری و اقتصادی و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

⚠️پ.ن:
چرا استاندار آذربایجان غربی از پتانسیل و توانمندی انورحبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم شریف بوکان که در گذشته رایزن اقتصادی ایران در اقلیم کردستان بوده است و هم اکنون عضو کمسیون اقتصادی مجلس است، در این سفر مهم از وی دعوت نشده است❗️

🔻 سوال اینجاست چرا در این سفر از انور حبیب‌زاده نماینده بوکان که خود را رایزن بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق و آشنا با سرمایه‌گذاران کرد عراقی و امور سرمایه‌گذاری معرفی می‌کرد دعوت نشده زیرا از وعده‌های حاجی آوردن این سرمایه‌گذاران به بوکان بود.

🔻انتظار می‌رود محمدصادق معتمدیان استاندار استان محروم ما براساس سخنان نماینده بوکان، در سفرهایشان به اقلیم کردستان از ظرفیت این چهره اقتصادی برای کسب دستاوردهای بیشتر استفاده نمایند.