آسفالت یک کیلومتر و ۵٠٠ متر از بزرگراه #ارومیه_مهاباد به عنوان بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در روزهای آینده بعد از ایمن‌سازی و خط‌کشی افتتاح می‌شود. هم‌چنین مراحل ساخت و زیرسازی ۴ کیلومتر از این محور نیز در دست اجراست.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، ظهر امروز، «سیدمحسن حمزه‌لو» مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌ غربی به همراه مهندس «جلال محمودزاده» نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی از روند آسفالت بزرگراه ارومیه-مهاباد بازدید کردند و تصمیم‌های لازم جهت تسریع در اتمام عملیات اجرایی گرفته شد.

بازدید از مراحل پایانی عملیات اجرایی زیرسازی ٢.۵ کیلومتر از احداث بزرگراه مهاباد_میاندوآب، بخش دیگری از کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان به جنوب استان بود.

یادآور می‌شود در اردیبهشت ماه امسال ١٠٣ کیلومتر از بخش‌های مختلف تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور با اعتبار بیش از ٨٩٠٠ میلیارد ریال افتتاح شد.

⚠️پ.ن: آقای انورحبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم شریف بوکان، کاش جنابعالی هم به‌ جای نقل و انتقال و عزل و نصب مدیران موجه و موفق تعدادی از ادارات بوکان و استخدام دوستان و یاران همراه در ستاد انتخاباتی اگر فرصتی باقی ماند، برای وظایف مهم‌تر خودتان وقت می‌گذاشتید!

بیش‌تر از یک سال از وعده جنجالی شما گذشت، حضرتعالی قول داده بودید که وزیر راه‌ و‌ شهرسازی را از بالای پله‌های مجلس به پایین بیاندازید❗️ هنوز وزیر را پیدا نکرده‌اید⁉️ یا به علت نطق ضعیف و توهین‌آمیزی که در فرمانداری بوکان بر ضد آقای وزیر داشته‌اید؛ دیگر جواب شما را نمی‌دهد❗️آقای نماینده شما حدود ۱۰ سال است که نماینده ادوار و کنونی مردم بوکان و حومه هستید، اما به جای خدمت به مردم، برای تسویه حساب‌های انتخاباتی برگشته‌اید❗️انتخابات تمام شده، یعنی در بین مشاوران ستاد انتخاباتی شما، یک نفر دلسوز نیست که به جنابعالی تذکر دهد تا از افکار و اندیشه‌های کهنه و پوسیده خود دست بردارید و برای ارتقای شهر خدمت کنید، نه فقط برای رفاه و خدمت به اعضای ستاد و دوستان خودتان؟❗️

اگر این روند و شرایط ادامه پیدا کند، مردم بوکان باید جهت پیگیری پروژه‌های منطقه از نمایندگان محترم شهرستان‌های مهاباد، سقز و بانه، پیرانشهر و سردشت و تکاب و شاهین‌دژ درخواست پیگیری نمایند، چون نماینده بوکان صرفا مشغول تسویه حساب‌های انتخاباتی و عزل و نصب مدیران اداری و استخدام دوستان و یاران همراه در ستاد انتخاباتی خودشان هستند❗️