جناب آقای حبيب‌زاده شما هنوز متوجه نشده‌ايد كه نماينده ٩ درصد از مردم بوكان هستيد❗️ جناب آقای حبيب‌زاده شما هنوز در دهه ۶۰ زندگی می‌كنيد❗️

به گزارش مکریان بوکان آنلاین از صفحه رسمی دکتر قسیم عثمانی؛ نماینده سابق بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای سرگشاده به “انور حبیب‌زاده‌بوکانی” در کانال تلگرامی خود این‌چنین نوشت:

بنام خدا

برادر گرامى جناب آقاى انور حبیب‌زاده‌ بوکانى
نماینده محترم مردم فرهیخته بوکان

با سلام و احترام؛ همانطوریکه بارها گفته‌ام بنده رقیب شما در انتخابات نبوده و نخواهم بود اما نمى‌توانم نسبت به مسائل شهر و دیارى که همه چیز خود را از آن میدانم بی‌تفاوت باشم.
شیوه عملکرد شما و اطرافیانتان به گونه ایست که آدمى را مجبور به شکست سکوت مى‌کند و علیرغم میل باطنى باید به شما تذکر دهم.

🔻مواردی را که لازم به تذکر است بطور خلاصه بشرح زیر به اطلاع مى‌رسانم:

١- مؤسسات مردم نهادى همچون خانه بوستان محل جولان نماینده و اعضاى ستاد انتخاباتى او نیست. معرفى ٣٢ نفر از یاران انتخاباتى شما براى هیأت امناى این مؤسسه مردم نهاد، خیانت به این فرزندان بى پناه است. بنده با اینکه زمین این مؤسسه را قبل از آغاز نمایندگى، با هزینه شخصی خود خریده‌ام و بعدها هم که نماینده مجلس شدم ولی هیچگاه کوچکترین دخالتى در آن نداشتم ولى شما که هیچوقت هیچکارى براى این مؤسسه انجام نداده اید، حداقل مزاحم کار خیرخواهانه‌ى جمعى انسان مؤمن و متعهد در این مؤسسه مردم نهاد و غیردولتى نشوید. دخالت در مؤسسات دولتى سیرتان نمی‌کند که اکنون به جان مؤسسات غیر دولتى هم افتاده‌اید؟؟؟
نکنید این کارها عاقبت خوشی برایتان ندارد.

٢- سنگ اندازى در تایید صلاحیت تعدادی از شهروندان چه فایده‌اى دارد؟ کسانى همچون سید على نورانى‌زاده، ابراهیم عثمانى، صابر فلکى، امید شیرى و… چه هیزم ترى به شما فروخته‌اند؟ بنده نیک می‌دانم که تایید و رد صلاحیت اعضاى شورا در دست نمایندگان مجلس است. بهتر نبود که با مهربانى برخورد می‌کردید و کینه‌توزی نمی‌کردید و این افراد را یار خود می‌کردید یا حداقل هواى یاران خود را مى‌داشتید؟

٣- جدا کردن تیم‌هاى ٧ نفره متعدد و قول شورا شدن به همه این تیم‌های هفت نفره چه کاریست که انجام مى‌دهید؟ بنده یکبار این اشتباه را کردم و نتیجه مثبتی نگرفتم حال چرا شما اشتباه و روش تجربه شده بنده را تکرار مى‌کنید؟ شما و همه مردم می‌دانند که نتیجه دخالت بنده در انتخابات شوراى شهر، هم به جایگاه اجتماعى بنده لطمه زد و هم به جایگاه شوراى شهر. بنده با درس گرفتن از این اشتباه، دوره بعدی در انتخابات شورا کوچکترین دخالتى ننمودم و تنها دخالت بنده در رفع مشکل تایید صلاحیت افرادى همچون جناب اقای مهندس قزلجى، جناب احمد صالحى، جناب حاج حسن صناعتى، جناب حاج خالد یوسفى بود و بس.
و نتیجه آن شورایی بود که بهترین عملکرد را از خود بجای گذاشت. شما چرا اشتباه بنده را بطور مضاعف انجام می‌دهید؟ فکر می‌کنید مردم تشخیص نمى‌دهند؟ شما همچون کبک سرتان را زیر برف گذاشته‌اید و تصور می‌کنید کسی شما را نمى‌بیند؟
جناب اقای حبیب زاده بوکانى ! شما هنوز در دهه ۶٠ زندگى می‌کنید. مردم امروز از من و شما هم باهوش‌ترند و هم عاقل‌تر.

۴- حمایت نماینده مجلس از کاندیداهاى ریاست جمهورى کارى صد در صد غلط است. بنده این کار اشتباه را انجام دادم و هزینه‌هاى آن نیز هم متوجه مردم شد و هم متوجه خود بنده. شما که این تجربه‌ى من را پیش چشم خود دارید، چرا از این تجربه تلخ درس نمی‌گیرید؟ چقدر مردم باید هزینه خطاى من و شما را بپردازند؟ شما هنوز نمى‌خواهید متوجه شوید که با رأى ٩ درصد مردم بوکان و حومه نماینده شده اید؟؟؟

در پایان باید عرض کنم که مردم بهترین ناظر براى عملکرد ما هستند اما ناظر بالاترى هم وجود دارد و آن خداوند متعال است و باید در آخرت پاسخگو باشید، لذا دست از این همه تهمت و افترا و بدگویی پشت سر من و دیگران بردارید.
بنده بر خود تکلیف می‌دانم که این نکات را تذکر دهم هر چند نتیجه نهایی تذکرات خیرخواهانه به شما، تنها یک جوابیه بی‌ادبانه از جانب نوچه‌هایتان خواهد بود.

محمدقسیم عثمانى