شهرداری خدمات متنوعی را در حوزه عدالت عمران شهری ارایه کرده است و در ماه‌های اخیر پروژه‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ شهردار بوکان در مراسم افتتاح پارک مسافر با بیان اینکه عدالت عمرانی جزو اولویت‌های کاری شورا شهر و شهرداری در این دوره است گفت: در هر چهار گوشه شهر مشغول کار عمرانی هستیم. شهرداری خدمات متنوعی را در حوزه عدالت عمران شهری ارایه کرده است و در ماه‌های اخیر پروژه‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده است.

رشید میرحسامی تصریح کرد: بزرگ‌ترین پروژه اخیر شهرداری‌ها که در روزهای گذشته اتمام و آب‌گیری شده است پروژه ذخیره منبع آب خام فضای سبز کل بوکان است. این منبع که در دامنه کوه نالشکینه واقع شده دو هزار متر مکعب گنجایش دارد و در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

میرحسامی از تلاش شهرداری بوکان برای افزایش فضای سبز شهری خبر داد و  افزود: متاسفانه بوکان با کمبود سرانه فضای سبز روبه‌رو است. برای جبران این کاستی، با همکاری اعضای محترم شورای شهر و فرمانداری بزرگوار اقدامات خوبی پیش‌بینی شده است.

در گام اول، اولین پارک امیرآباد را در شش ماه اخیر به بهره‌برداری رساندیم. امروز پارک (پارک مسافر) افتتاح می‌شود و پس فردا نیز پارک دوم امیرآباد کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: با سامان‌دهی منطقه گردشگری کیوه‌ره‌ش و سایر طرح‌های مدنظر شهرداری پیش‌بینی می‌شود سرانه فضای سبز افزایش یابد. یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه پایدار هر شهر مسایل زیست محیطی آن است که فضای سبز یکی از پارامترهای آن است.

امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات درخور و شایسته‌ای انجام دهیم و در جهت جبران کمبود سرانه فضای سبز گام برداریم.

  • نویسنده : ایوب عثمانی