صبح امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ فرودگاه شهرستان سقز با حضور استاندار و بیگلری نماینده سابق سقز و بانه افتتاح شد که این امر واکنش شدید بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه را به دنبال داشت.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ صبح امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ فرودگاه شهرستان سقز با حضور استاندار و بیگلری نماینده سابق سقز و بانه افتتاح شد.

افتتاح این پروژه واکنش بهزاد رحمیی را به‌دنبال داشت و در گفت‌وگو با خبرنگار بوکان آنلاین گفت: این افتتاح در حالی صورت می‌گیرد که هنوز این پروژه مشکلات و نقص‌های زیادی دارد.

رحیمی افزود: یکی از مشکلات اولیه این پروژه نداشتن سیستم برق‌رسانی است و در حال حاضر با موتور برق، برق این سیستم را تأمین کرده‌اند و هیچ نیرو، کارمند و کارکنی برای این فرودگاه تعریف نشده است.

نماینده سقز و بانه در خصوص عدم حضورش در این مراسم گفت: بنده به این مراسم دعوت نشده‌ام و در ابتدا بیان نمودم افتتاح این پروژه‌ی ناقص کاملاً اشتباه است و این نوع افتتاحیه‌ها برای مردم مطالبه‌گری ایجاد می‌کند و در آینده اتفاق مثبتی که بایستی می‌افتاد، رُخ نخواهد داد و مردمی که ولی‌نعمتان ما هستند پیگیر این مطالبه‌‌ خواهند شد که چرا فرودگاه افتتاح شد ولی هیچ پرواز و … ندارد! و اینگونه افتتاحیه‌های ناقص؛ مسبوق به سابق است و چندین پروژه دیگر اینگونه افتتاح شده‌اند و بعداً به امان خدا رها شده‌اند.

پس بنده به عنوان نماینده مردم شریف سقز و بانه هرگز در این شوهای نمایشی که صرفاً برای عملکردسازی دولت روحانی است؛ شرکت نخواهم کرد و مردم را فریب نخواهم داد.

وی ادامه داد: مسئولانی که فقط به دنبال بریدن روبان قرمز هستند، در آینده هیچ‌‌گونه پاسخگویی در خصوص این پروژه نخواهند داشت و بنده باید پاسخگویی بی‌خیالی این مسئولان باشم.

پ.ن:

عدم دعوت بهزاد رحیمی نماینده منتخب مردم سقز و بانه به مراسمات افتتاحیه در این دولت، توهین به رأی ملت است و مسئولان فرصت‌طلب و صندی‌پرست باید به نماینده و رأی مردم احترام بگذارند و اختلافات شخصی و سیاسی را در راستای منافع ملت و مردم کنار بگذارند❗