تعدادی زیادی از رانندگان تاکسی شهر بوکان به دلیل پایین بودن نرخ کرایه، مقابل سازمان تاکسیرانی و درب فرمانداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ صبح امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تعدادی از رانندگان تاکسی شهر بوکان به دلیل پایین بودن نرخ کرایه، مقابل سازمان تاکسیرانی و درب فرمانداری این شهر تجمع و اعتراض کردند.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار بوکان آنلاین تاکسیداران بوکانی با تجمع در جلوی درب فرمانداری خواستار افزایش نرخ کرایه مسیرها شدند.

تاکسیداران خواستار افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های خطی به مبلغ ۳هزار تومان و تاکسی تلفنی به مبلغ ۸ هزار تومان افزایش قیمت یابد و همچنین اظهار می‌کردند که بایستی برچسب زده شده بر روی تاکسی‌های آنلاین همچون ماکسیم برداشته شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی با حضور در بین معترضان به آنان قول داد که تا فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مربوطه در فرمانداری گرفته شومد و این موضوع را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام کنند.

متاسفانه تاکسیرانی در سال‌های گذشته به شدت ضعیف عمل کرده است به طوری که تاکنون موفق به ساماندهی تاکسی‌‌های خطی در مسیرهای مختلف نشده است و تمام تاکسی‌های در سه مسیر اصلی فعالیت می‌کنند و مردم مناطقی همچون جاده حصار، شهرک گلستان، ابوذر، ساحلی و غیره مجبور هستند که از تاکسی‌های دربستی استفاده نمایند.

در حال حاضر نرخ کرایه تاکسی درون شهری یک هزار و ۸۰۰ است و تاکسی تلفنی ۵ هزار می‌باشد.