راننده سابق انور حبیب‌زاده‌ نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مکریان بوکان آنلاین از نامهربانی‌های حبیب زاده در حق وی گفت.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ یک شهروند جوان بوکانی با مشخصات «کمال. ق» که در طول سال‌های گذشته راننده شخصی خودروی “حاج انور حبیب‌زاده‌بوکانی” نماینده کنونی مردم بوکان و حومه در مجلس شورای اسلامی و نیز در سال ۹۴ نماینده وی در دفتر شورای نگهبان بوکان بوده است، پس از انجام وظایف محوله و پیگیری‌های فراوان برای احقاق حقوق قانونی مادی و معنوی و تعیین تکلیف استخدامی خود هیچ گونه جواب مثبتی از ایشان دریافت نکرده است.

حبیب‌زاده از محل بیت‌المال و از طریق کارخانه صنایع نخ خمین‌ در اراک از سال ۹۰ حقوق ماهانه و بیمه شغلی راننده خود را در بوکان پرداخت کرده است️ متأسفانه شعار «بوکان برای همه و همه برای بوکان» که از سوی ستاد انتخاباتی «حاج انور حبیب‌زاده بوکانی» مطرح شد، دروغی بیش نبوده و فقط عده‌ای انگشت شمار از اطرافیان نماینده بر منافع این شهر چنبره زده‌اند. فریب این افراد را نخورید.

با عرض پوزش از مخاطبان گرامی، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی برای حفظ حرمت ایشان و پیشگیری از سوء استفاده در فضای مجازی از فیلم پاک شده و تمامی اسناد و مدارک موجود است

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی