مهندس رشید میرحسامی شهردار بوکان با حضور در صحن شورای اسلامی به ۳۴سوال پرسیده شده توسط اپوزیسیون ۵نفره شورا جواب داد.

مکریان بوکان آنلاین | پس از گذشت ۱۰ روز از طرح سوالات شورای شهر بوکان،عصر امروز یکشنبه ۲۷شهریور ماه ۱۴۰۱ مهندس رشید میرحسامی شهردار بوکان با حضور در صحن شورای اسلامی به ۳۴سوال پرسیده شده توسط اپوزیسیون ۵نفره شورا جواب داد.

براساس گفته یک منبع موثق پاسخ‌های ارائه شده توسط میرحسامی نتوانست ۵ نفر عضو شورا را به اقناع برساند.

 البته پایان این بازی از اول مشخص بود چرا که به گفته‌ی این منبع آگاه، این سوالات صرفاً جهت اجرای روند قانونی استیضاح پرسیده شده بود.

هر چند امروز علیرغم درخواست شهردار برای حضور خبرنگاران در جلسه‌ی پاسخ‌گویی این مهم از سوی شورای شهر مورد تایید قرار نگرفت و جلسه پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی برگزار شد و این خود یک نوع توهین به افکار عمومی تلقی می‌شود چرا که شورای شهر وکیل مردم هستند و وکیل موظف است روند کارهای اجرایی را به موکلش اعلام نماید.

 حاج احمد رحمانی، ناصر کاکه‌زاده، پخشان سلیمی، ژیلا عبدی و گلاویژ حسینی پنج عضو موافق استیضاح مهندس رشید میرحسامی هستند و در مقابل علی قادری و حاج کمال کریمی مخالف برکناری شهردار می‌باشند.

پ.ن:
یک منبع آگاه دیگر به بوکان آنلاین اعلام کرد: با توجه به این که رشید میرحسامی آتوهایی را از اعضای شورا در اختیار دارد، از ترس رسانه‌ای شدن این اطلاعات، اعضای شورا مخالف حضور خبرنگاران بودند.

 انتظار می‌رود شورای شهر اگر واقعاً ریگی به کفش ندارند، جلسه استیضاح شهردار را با حضور خبرنگاران و به صورت علنی برگزار نمایند نه پشت درهای بسته و خلوتگاه خودشان.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی