بیانیه راهبردی مؤسسه مطبوعاتی موکریان در تشریح علت مشارکت در انتخابات مجلس و نحوه انتشار مصاحبه ویدیویی و مناظره کاندیداهای انتخابات

مکریان بوکان آنلاین | «مؤسسه مطبوعاتی موکریان» به عنوان هلدینگ اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی با انتشار و دربرگیری هفته‌نامه «موکریان»، هفته‌نامه «موج ورزشی»، پایگاه خبری موکریان بوکان آنلاین، پایگاه خبری موکریان آنلاین، پایگاه خبری «پیشه‌وا»، کانال خبری بوکان آنلاین موکریان و صفحه اینستاگرامی بوکان آنلاین دارای پروانه و مجوزهای رسمی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به عنوان پُربازدیدترین و پُرمخاطب‌ترین مجموعه رسانه‌ای در منطقه موکریان جنوب استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان با بیش از ۲۴۰ هزار مخاطب پیگیر، مطالبه‌گر، هوشمند و حقیقت‌جو در انتخابات مجلس با هدف عبور از ناامیدی اجتماعی، احیای کارآمدی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عزم ایجاد فضای مشارکت گسترده آحاد مردم آگاه در انتخابات گام برداشته است.

گروه رسانه‌ای کوردستان با نگاهی حرفه‌ای و مستقل و رویکرد بی‌طرفانه، صرف نظر از تمامی حواشی‌ها از حضور و فعالیت همه کاندیداهای محترم انتخاباتی در چارچوب قوانین حمایت کرده و خواهد کرد تا کیفیت و اقتدار پارلمان احیا شود و به خاطر پیشرفت و توسعه شهرستان‌ها، همه تلاش ما بر این است که رویکردی کاملاً‌ متوازن و متعادل نسبت به همه نامزدهای گرامی در عرصه انتخابات داشته باشیم.

این مجموعه رسانه‌ای در نظر دارد در چارچوب اهداف و رسالت رسانه‌ای برای پوشش خبری رویدادهای انتخاباتی، بدون طرفداری از شخص و یا جریان و جناح خاصی و به منظور آگاهی بخشی به جامعه فرهیخته بوکان و موکریان و در راستای انتخاب کاندیداهای اصلح؛ سلسله نشست‌‌هایی را با حضور نامزدهای انتخابات داوزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با محوریت‌ مسائل شهرستانی و استانی، توسعه منطقه و سیاست‌های کشور برگزار کرده و در زمان اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور برپایی مناظره‌های انتخاباتی و انتشار خبر و مصاحبه‌های ویدیویی برای آشنایی بیش‌تر مردم شریف مناطق کوردنشین ایران را با برنامه‌ها و اهداف کاندیداهای مختلف فارغ از جناح‌بندی و جریان‌های سیاسی آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این نشست‌ها با حضور کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود‌‌. نکته بسیار مهم این که به هیچ عنوان در این مجموعه رسانه‌ای اجازه هر گونه تخریب، توهین و هتک حرمت نمایندگان محترم این دوره مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌های انتخابیه داده نخواهد شد. یادداشت‌های انتقادی کاندیداها، مطالب هدفمند جناحی، شانتاژ و باندبازی برای تخریب هیچ یک از نمایندگان منتخب مردم در این رسانه منتشر نخواهند شد.

پس نقدهای مغرضانه اشخاص و تخریب رقبای انتخاباتی هیچ جایگاهی در این رسانه‌ها نخواهند داشت و تأکید می‌شود که اولویت اول و آخر این مجموعه رسانه‌ای، تنها ارائه راهکارهایی برای پیشرفت، توسعه و آبادانی مناطق کوردنشین کشور می‌باشد.

در همین راستا نامزدهای محترم انتخابات مجلس و مشاوران رسانه‌ای آنان می‌توانند برای هماهنگی ارسال برنامه‌های خود با آیدی تلگرامی زیر در ارتباط باشند و آمادگی خود را از طریق راه‌های ارتباطی کانال موکریان بوکان آنلاین اعلام نمایند‌.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر به ایدی زیر در پیام‌رسان تلگرام پیام بدهید

👇🏻🆔 @Bukan

✍🏻 روابط عمومی مؤسسه مطبوعاتی موکریان و گروه رسانه‌ای کوردستان