به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ شهروز نادری‌فر متولد سال ۱۳۸۱ به مدت ۵سال است که فوتبال خود را از تیم‌های پایه سردار بوکان شروع کرد. نادری‌فر در دورانی که در رده سنی جوانان توپ می‌زد یک بار به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و سپس به تیم فوتبال سردار بوکان پیوست و دوران […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ شهروز نادری‌فر متولد سال ۱۳۸۱ به مدت ۵سال است که فوتبال خود را از تیم‌های پایه سردار بوکان شروع کرد. نادری‌فر در دورانی که در رده سنی جوانان توپ می‌زد یک بار به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و سپس به تیم فوتبال سردار بوکان پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خودش را شروع کرد.

🔻برای آشنایی بیشتر با وضعیت این جوان خوش آتیه بوکانی مصاحبه وی با بوکان آنلاین را بخوانید:

عرض سلام دارم خدمت مردم شریف شهرستان بوکان علی الخصوص هواداران سردار کوردستان

🔹 چی شد که به تیم سردار رفتی؟

بنده ابتدا سال۹۴ به تست نونهالان بوکان رفتم آنجا در تست قبول شدم و سپس در طول این سال‌ها در تمام تیم‌های پایه‌ سردار بازی کردم تا اینکه شکر خدا با زحمت‌های کادر فنی و تلاش خودم موفق شدم و این افتخار را کسب کردم که به تیم بزرگسالان سردار بوکان دعوت شوم و پیوستن به تیم بزرگسالان یکی از آرزوهای قلبی من بود.

🔹 چند فصل است که در آنجا بازی می‌کنی؟

بنده دو فصل است که در تیم سردار بازی می‌کنم.

🔸وضعیت بازیکنان بومی در تیم سردار چگونه بود؟

عرضم به حضور شما متاسفانه من در این دوسالی که در تیم سردار بودم بی‌مهری و بی‌توجهی‌های زیادی را از کادرفنی و بخصوص مدیریت باشگاه نسبت به بازیکنان بومی سردارعلیرغم این همه استعداد بازیکنان بومی شهرستان بوکان مشاهده کردم.
یعنی به نحوی با ما رفتار می‌کردنند انگار ما در تیم شهر خودمان میهمان هستیم. من اصلاً بحث مالی برایم مهم نبود چون برای شهر خودم بازی می‌کردم ولی #سوءاستفاده_کردن درست نیست، تا امروز هیچی نگفتم چون شرایط تیم خوب نبود و لب به سخن نگفتم، چرا باید یک بازیکن بومی ۳۵درصد قرارداد مالی خودش را بگیرد اما بازیکنان غیربومی ۸۰درصد❗️ اقای رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل محترم چرا اگه یک نفر آمد و با یک زبان و لهجه دیگرحرف زد ایشان پیش شماها با ارزش‌تر است. هرچند امیدوارم به این نتیجه رسیده باشید…❗️

🔹 بحث شرط بندی یا تبانی را در تیم شنیدی؟ آیا توضیحاتی در این خصوص دارید؟

در بحث #شرط‌بندی و #تبانی من به طور قاطعانه نمی‌توانم چیزی بگویم چون در سه بازی آخر حضور نداشتم اما این نتیجه‌ها دور از انتظار و واقعیت است. امیدوارم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیشتر پیگیر این موضوع شوند و کسانی که این کار را با تیم بزرگ سردار کردند به سختی مجازات شوند.

🔸 چی شد از تیم سردار جدا شدید و الان در کدام تیم فوتبال مشغول هستی؟

من به این دلیل از تیم سردار جدا شدم چون دیگر نمی‌توانستم بازی کنم و مجوز بازی را نداشتم و مجبور بودم به خدمت مقدس سربازی بروم و خدا را شاکرم که توانستم با یکی از تیم‌های نظامی قرارداد ببندم و با یاری خداوند در چند روز آینده به طور رسمی رسانه‌ای می‌کنم.

🔹 نظرت در خصوص سقوط سردار بوکان به لیگ دسته سوم چیه و به نظرت چه عواملی باعث سقوط تیم شدند؟

به نظر من یکی از دلایل سقوط سردار بی برنامه بودن مسئولان و بعضی از مربیان بود. من خودم شخصاً از هیچ کس ترس و واهمه‌ای ندارم حتی اگر عواقب ناخوشایندی برام داشته باشد من تنها یک نام برام مهمه است و آن هم نام سردار.
اول فصل تیم خوب داشت پیش می‌رفت با برنامه و منظم ولی بعضی از نفرات برای اینکه کارخودشان راحت‌تر پیش برود دست به کارهایی زدند و امید یک شهر را نابود کردند.

🔸 آینده ورزشی خودت را چگونه می‌بینی؟

من امسال از بین تمام بازیکنان تیم، سن و سالم از همشون کم‌تر بود نه فقط از بازیکنان تیم سردار کلا‌‌ در سطح لیگ دسته دوم جوان‌ترین بازیکن بودم و هرروز سعی می‌کنم بهتر از دیروز باشم و برای من از فوتبال مهم‌تر اخلاق است و می‌خوام یک روزی برسد که باعث افتخار شهر بوکان بشوم وقول می‌دهم ان روز هم فرا می‌رسد.

🔹نظرت در مورد فوتبال بوکان و تیم‌های پایه چیست؟

فوتبال بوکان می‌تواند خیلی بهتر از این عمل کند چون پتانسیل این را دارد و از تمام مربیان می‌خواهم با هم متحد شوند و فوتبال بوکان را از نو بسازند و یک خواهشی که از مسئولان دارم بخصوص از هیئت فوتبال به تیم‌های پایه بیشتر توجه کنند چون تیم‌هایی مثل نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید می‌توانند ابزاری باشند برای تیم بزرگسالان ومی‌توان مدرسه فوتبالی زد به اسم سردار که ۱۲ماهه آموزش بدهند و می‌توانستند هر سال چند تا از این بازیکنان را به بزرگسالان دعوت کنند و در دو سال آینده ۹۰ درصد تیم بومی و تیم سرحال روانه مسابقات شود.

در آخر از تمام هواداران تشکر می‌کنم که همیشه از من حمایت کردن و به من لطف داشتند. من ایمان دارم که سردار به جایگاه واقعی خودش برمی‌گردد و از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدن تشکر می‌کم امیدوارم لایق لطف و محبت شما باشم.