با وجود اينکه نمايش‌ها صحنه‌ای بود، اما تا اتمام نمايش اخرين کار، سالن مملو از مخاطب و تماشاگر بود که جا دارد از مردم هنردوست بوکان و شهرهای همجوار تقدير و تشکر ويژهاي داشته باشم که با حضور در اين جشنواره، حامي هنرمندان بودند.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، دبیر نخستین جشنواره اتودهای نمایشی شهرستان بوکان در گفت وگو با بوکان آنلاین در خصوص برگزاری جشنواره گفت: دیروز اولین روز جشنواره بود که خدا را شکر مورد استقبال مردم شریف بوکان قرار گرفت. با وجود اینکه نمایش‌ها صحنه‌ای بود، اما تا اتمام نمایش اخرین کار، سالن مملو از مخاطب و تماشاگر بود که جا دارد از مردم هنردوست بوکان و شهرهای همجوار تقدیر و تشکر ویژهای داشته باشم که با حضور در این جشنواره، حامی هنرمندان بودند. همچنین تشکر میکنم از اعضاس تیم رسانه‌ایتان که با پوشش عالی خبری، این جشنواره را به سراسر ایران مخابره نمودید.
کاوه محمدزاده افزود: جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، شخص مدیرکل، معاون و رئیس اداره امور هنری تقدیر و تشکر کنم که به راستی با روی کارآمدن آنان این فضا مهیا شد و این امکانات برای برگزاری جشنواره تامین شد و به همین دلیل است که اعتماد سازی صورت گرفت و ما توانستیم چندین جشنواره برگزار نماییم.
محمدزاده ادامه داد: جا دارد از نماینده مردم شریف بوکان حاج انور حبیب‌زاده تقدیر و تشکر کنم که واقعاً برای این جشنواره یکی از پایه‌های اصلی بودند همچنین از فرماندار بوکان، مخصوصاً معاونت فرمانداری که به راستی همکاری و همراهی تمام را با مجموعه برگزار کننده فستیوال را داشتند و نیز اداره فرهنگ و ارشاد که خود بانی این جشنواره بودند و در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشتند، همچنین از تمامی مسئولین خصوصاً اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان و آموزش و پرورش شهرستان که در تامین امکانات و زیرساخت‌ها نهایت کمک و همراهی را داشتند.

وی افزود: به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و دبیر این جشنواره در آیین اختتامیه امروز، یک مطالبه از شخص مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اسلامی آذربایجان غربی دارم که این جشنواره، هرسال برگزار شود و این جشنواره از سطح شهرستانی به استانی و در سال‌های آتی به سراسری تبدیل و برگزار شود.

  • نویسنده : منوچهر جهانی