در پی راهیابی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، از نامزدهای انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم، امشب دومین و آخرین مناظره با موضوع اقتصادی برگزار خواهد شد.

امشب قرار است آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی از ساعت ۲۱ و ۳۰ تا ۲۳ و ۳۰ برگزار شود و به صورت زنده از شبکه‌های یک، سلامت (با رابط ناشنوایان) و جام جم ۱، ۲ و ۳ برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

دیگر برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها از شبکه‌های مختلف سیما به شرح زیر است:

–  مستند سوم مسعود پزشکیان امشب ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما

– مستند سوم سعید جلیلی امشب ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما

اخباری از ستادهای انتخاباتی نامزدها

اولین مناظره نامزدهای راه‌یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور کاندیداها؛ مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با موضوع فرهنگی ـ سیاسی دوشنبه شب-۱۱تیر ۱۴۰۳ برگزار شد که گزارش کامل آن را می

پس از پایان این مناظره سعید جلیلی در ارزیابی خود با تاکید بر اینکه مهم است رئیس‌جمهور آینده چه نگاهی را با چه توصیفی از موضوعات و چه برنامه‌هایی و چه افقی و چه هدفی دنبال می‌کند و چقدر آمادگی انجام این کارها را دارد، افزود: من فکر می‌کنم امشب بحث‌های خوبی شد. شاید مردم ما از این موضوعات بهتر بتوانند استفاده کنند برای آن تصمیم مهمی که می‌خواهند بگیرند. امروز همه ایران وطن ماست. همه ایران سرای ما است. همه ایرانیان باید نقش پرشکوه خود را در این مسیر ایفا کنند. اگر ما از پیشرفت و جهش کشور صحبت می‌کنیم این ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانیان. زن، مرد، جوان و پیر، اقوام مختلف و سلایق مختلف همه باید بیایند و در این عرصه حضور پیدا کنند.

همچنین مسعود پزشکیان پس از پایان اولین دور از مناظره انتخاباتی در دومین مرحله از رقابت های انتخاباتی در حین ترک صدا و سیما در جمع خبرنگاران، بیان کرد: آنچه که در این مدت مناظره بحث داشتیم مفصل بود. از نظر بنده اگر می‌خواهیم در کشور به جایی برسیم در قدم اول باید مشکلات و اختلافات داخلی خود را حل کنیم. آن ۶۰ درصد عزیزانی که می توانستند بیایند پای صندوق های رای اما نیامدند ما اعلام کردیم صدای آنان را شنیدیم و آنها را می‌فهمیم. امیدواریم کاری کنیم که آن عزیزان از ما و از کشور و از اقداماتی که شکل خواهد گرفت راضی باشند.