موکریان بوکان آنلاین | سرهنگ موسی بهاری: در راستای ارتقای آرامش اجتماعی ۳نفر سارق و مالخر موتورسیکلت دستگیر و ۲۰ فقره سرقت کشف گردید. فرمانده انتظامی بوکان در گفت‌وگو با موکریان بوکان آنلاین گفت: در ادامه اقدامات انتطامی در راستای پیشگیری از سرقت و ارتقای آرامش اجتماعی و با توجه به وقوع چندین مورد سرقت […]

موکریان بوکان آنلاین | سرهنگ موسی بهاری: در راستای ارتقای آرامش اجتماعی ۳نفر سارق و مالخر موتورسیکلت دستگیر و ۲۰ فقره سرقت کشف گردید.

فرمانده انتظامی بوکان در گفت‌وگو با موکریان بوکان آنلاین گفت: در ادامه اقدامات انتطامی در راستای پیشگیری از سرقت و ارتقای آرامش اجتماعی و با توجه به وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت، شناسایی عاملین و کشف سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهاری افزود: مامورین با بررسی تخصصی پرونده‌های مفتوحه، یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر نمودند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها و تحقیقات انجام شده، به ارتکاب سرقت ۲۰دستگاه موتورسیکلت اعتراف نمود که در این ارتباط ۲نفر مالخر نیز شناسایی و در یکی از شهرهای همجوار دستگیر شدند.

رئیس پلیس بوکان در پایان گفت: متهمین به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند که شایان ذکر است ۵ دستگاه از موتورسیکلت های مسروقه و مرتبط با پرونده‌ها، در مخفیگاەهای متهمین کشف گردید.

  • نویسنده : کمند رحیم‌زاده