موکریان بوکان آنلاین | رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در جلسه مدیران دستگاه قضایی با وزیر دادگستری با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: متاسفانه آذربایجان غربی به تناسب ظرفیت‌های موجود پیشرفت نکرده و اصلاح این رویه نیازمند تلاش همگانی می‌باشد. محمدقسیم عثمانی افزود: سرانه مردم آذربایجان‌غربی در حال حاضر در رتبه ۲۸ کشوری است و این […]

موکریان بوکان آنلاین | رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در جلسه مدیران دستگاه قضایی با وزیر دادگستری با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: متاسفانه آذربایجان غربی به تناسب ظرفیت‌های موجود پیشرفت نکرده و اصلاح این رویه نیازمند تلاش همگانی می‌باشد.

محمدقسیم عثمانی افزود: سرانه مردم آذربایجان‌غربی در حال حاضر در رتبه ۲۸ کشوری است و این نشان دهنده فقر متوسط اقتصادی در جامعه است که باید این موضوع ریشه کن شود.

وی اذعان کرد : برای رسیدن به اهداف اجرایی و ارتقای سطح استان در شاخص‌های متفاوت باید همکاری و‌ تعامل مناسب بین نمایندگان مردم و‌ قوه قضاییه تقویت شود.

دکتر عثمانی تاکید کرد: وحدت بی‌نظیری که اکنون در استان وجود دارد باید استمرار بخشیده و در صورت خدشه‌دار شدن باید به صورت جدی با مقصرین برخورد بشود.

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه در آذربایجان غربی با کمبود قاضی و امکانات زیرساختی مواجه هستیم لازمه اجرای وحدت را رفع تبعیض‌ها عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت و توان همه نیروهای توانمند و سالم اقوام و مذاهب در حوزه سیستم دستگاه قضایی و دادگستری‌ها شد.

  • نویسنده : ایوب عثمانی