نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور برای استفاده از اهل سنت در کابینه دولت گفت: بدون شک براى تغییر و بهبود لایه‌هاى بعدى دولت نیز نگاه توسعه یافته و شایسته سالارانه دولت جنابعالى متضمن وفاق ملى و گسترش دامنه وفاق خواهد بود. موکریان بوکان آنلاین | متن نامه دکتر […]

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور برای استفاده از اهل سنت در کابینه دولت گفت: بدون شک براى تغییر و بهبود لایه‌هاى بعدى دولت نیز نگاه توسعه یافته و شایسته سالارانه دولت جنابعالى متضمن وفاق ملى و گسترش دامنه وفاق خواهد بود.

موکریان بوکان آنلاین | متن نامه دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده مجلس به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامى جناب آقاى دکتر مسعود پزشکیان
رئیس محترم جمهورى اسلامى ایران

ضمن عرض تبریک این ایام و یاد شهداى دولت و آرزوى توفیق دولت چهاردهم، بر خود واجب مى‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت وفاى به عهد جنابعالى در استفاده از شایستگان اهل سنت، و بانوان خدمت مبارک‌تان معروض دارم و اینکه مطالبه‌گرى دوستانه ابتدایی ما امروز به تقدیرات خالصانه از استفاده حداقل یک نفر اهل سنت و چهار نفر بانو در کابینه دولت مبدل شده است، آن چیزیست که دغدغه بنده بود که نهایتاً به لطف خداوند متعال، عنایت ویژه رهبرى عزیز و تلاش مجدانه جنابعالى محقق گردید.

اقدامات متفاوت و متکى به حق و انصاف، جنابعالى را از دیگران متمایز نموده است و مردم ما امروزه بیش از پیش این تفاوت را درک نموده‌ و آن را ارج مى نهند.
بدون شک براى تغییر و بهبود لایه‌هاى بعدى دولت نیز نگاه توسعه یافته و شایسته سالارانه دولت جنابعالى متضمن وفاق ملى و گسترش دامنه وفاق خواهد بود و امروزه همه نخبگان کشور، که قبلا خود را به دایره دولت ممنوع‌الورود مى‌دیدند، این امکان و فضا را براى خود فراهم مى بینند که از ظرفیت آنها در جهت تحقق شعارهاى متعالى دولت چهاردهم، استفاده شود.

ما نیز در مجلس شوراى اسلامى، بر حسب وظیفه و در راستاى تأکیدات مقام معظم رهبرى و براساس احساس مشارکت در موفقیت شما در عرصه انتخابات، از اقدامات خردمندانه، دلسوزانه و عالمانه دولت شما، شجاعانه‌تر از قبل حمایت خواهیم کرد و لحظه اى از منافع عمومى مردم و کشور غافل نخواهیم شد.

در پایان توفیق جنابعالى را در تحقق باورها و شعارهاى برخاسته از باورتان را از خداوند منان مسئلت مى‌نمایم و شجاعت مؤمنانه همراه با توفیق و اثرگذارى مثبت و سازنده‌تان را از درگاه باریتعالى خواستارم.