موکریان بوکان آنلاین | در چند روز گذشته نشست تجلیل از فعالان ستاد پزشکیان در ارومیه برگزار شد که از کوردها به عنوان”کمیته عشایر” تجلیل شد. یک ویدیو در فضای مجازی وایرال شده است که در آن مجید میلان عضو کُردزبان شورای سیاست‌گذاری ستاد مسعود پزشکیان در اعتراض به واژه عشایر که سال‌هاست از سوی جریان پانترک‌ها […]

موکریان بوکان آنلاین | در چند روز گذشته نشست تجلیل از فعالان ستاد پزشکیان در ارومیه برگزار شد که از کوردها به عنوان”کمیته عشایر” تجلیل شد.

یک ویدیو در فضای مجازی وایرال شده است که در آن مجید میلان عضو کُردزبان شورای سیاست‌گذاری ستاد مسعود پزشکیان در اعتراض به واژه عشایر که سال‌هاست از سوی جریان پانترک‌ها همواره به کوردها چسبیده می‌شود، تقدیرنامه‌ای که باز هم از این عنوان استفاده شده بود را پاره کرد.

او گفت: “خجالت بکشید؛ قومگرایی را بگذارید کنار”.

پ.ن:
لازم است که نمایندگان کنونی و سابق مجلس شورای اسلامی استان که حامی و مُبلغ دکتر پزشکیان در بین مردم کورد استان بودند، نسبت به این گستاخی #رادفر و هم‌کیشانش واکنش نشان دهند و این افراد را که سعی در ایجاد نفاق و تشویق اذهان عمومی دارند رسوا نمایند.

آن روز به حال این استان باید گریست که این مسئولان ستادی به ظاهر دلسوز و دون‌پایه بخواهند پست و مقام از طریق رانت ستادی بیگیرند!

ستاد مرکزی دکتر پزشکیان باید به این گستاخان تذکر جدی و برخورد قاطع نمایند.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/cbj5o6p/vt/frame?titleShow=true

  • نویسنده : محمد رحیمی