به دنبال برخورد دستگاه‌های نظارتی با تیم فساد وکلا دادگستری در بوکان، شهروندی از نهادهای مربوطه خواست که به تخلفات در شورای حل اختلاف هم ورود نمایند.

مکریان بوکان آنلاین | با سلام خدمت مدیریت کانال مردمی بوکان آنلاین بنده به نوبه‌ی خودم بی‌نهایت خوشحالم که خداوند متعال به داد ما مظلومین رسید و درد دل ما را به گوش مسئولین رساند و با ورود به وقت و به جا به دستگاه قضایی، این وکلای فاسد را شناسایی کردند و تحویل قانون دادند از شما خواهشمندیم که به شورای حل اختلاف هم ورود پیدا کنید چون این افراد در آنجا هم چند نفر کارچاق‌کن و دلال دارند و با پرونده‌های کذایی با مبالغ کم در شورا افراد را محکوم می‌کنند و زمانی که طرف اعتراض به حکم می‌کند پرونده را به دادگاه برای تجدید نظر می‌فرستند و دادگاه هم براساس همان رأی شورا، دوباره رأی را تایید می‌کند!

عاجزانه از نهادهای نظارتی و حراست خواهشمندیم به شورای حل و اختلاف بوکان هم ورود پیدا کنند چرا که تخلفات آنجا بسیار بیشتر از دادگاه می‌باشد.

در ضمن چند نفر از فایل‌های کارچاق‌کن‌ها در شورا حل اختلاف مشغول به کار هستند که در پرونده نقش آفرینی می‌کنند و به نفع دوستانشان رأی می‌گیرند!

ارسال: شهروند مطالبه‌گر