به گزارش بوکان آنلاین، در پی بارش سنگین برف و گلایه شدید مردم از اعضای شورای اسلامی و شهرداری بوکان، کمیته اجتماعی حزب تدبیر و توسعه با صدور اطلاعیه ای از عملکرد ضعیف مدیریت شهری چهره برداشت.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، در پی بارش سنگین برف و گلایه شدید مردم از اعضای شورای اسلامی و شهرداری بوکان، کمیته اجتماعی حزب تدبیر و توسعه با صدور اطلاعیه ای از عملکرد ضعیف مدیریت شهری چهره برداشت.

متن اطلاعیه بشرح زیر آمده است:

مگر برف و بوران در بوکان مسئله جدیدی است که اینگونه شهر قفل شده است؟! مردم از معابر شهری و راه‌های روستایی که با چالش برف زمین گیر شده‌اند، گلایه‌مندند!

درست است که آقای باباخان اسکندری سرپرست فرمانداری دستور پیگیری داده که برف را مدیریت کنند اما به راستی سؤال اصلی این است: شورای شهر و شهرداری کجای ماجرا ایستاده‌اند؟ در رابطه با بارش ۵ روزه برف سنگین و پیش‌بینی‌هایی که نشده چه کسی باید پاسخگو باشد؟ اینکه مردم خودجوش وارد میادین شوند تا بتوانند مسیر و معبری را باز کنند آیا چیزی جز شرمساری برای شهرداری و شورای شهر خواهد داشت؟

اختلاف خانمان‌سوز شورا، جایی که شعارش چیز دیگری است را کجای دلمان بگذاریم؟ آیا معنای «أَمرُهُم شورىٰ بَینَهُم» را می‌دانستید و باز هم کاندیدا شدید؟

اختلاف و بکش بکش‌های این وری و آن وری دودی است که نه تنها به چشم خودتان بلکه حالا به چشم مردم مظلومی رفته است که فقط برای امرار معاش در این شرایط بد اقتصادی گرفتار شده‌اند و این غیر قابل بخشش و گذشت است.

به نظر می‌رسد باید تکلیف را یکسره کرد یا می‌توانید و کار کنید یا نمی‌توانید و بروید… خوشبختانه قانون نیز در این میان افرادی را به عنوان اعضای علل‌البدل شورا مشخص کرده است.

نمی‌توان نشست و دید که با یک باران یا برف شهر قفل شود؟ پس مدیریت شهری اینجا تعریفش چیست؟شعارهای انتخاباتی‌اتان چه شد؟ قرار بود چه‌ها کنید و نکردید و فقط آمد‌اید و حاصلش شده همین اختلافات.

انگار بوکان مدیریت ندارد؟ مدیریت شهری به حرف نیست، آقای فرماندار در اولین جلسه شورای اداری داد از خدمت به مردم می‌زد اما حالا مشخص شد که این تنها یک حرف بوده نه عمل!

توسعه شهری و تلاش برای ساختن بوکانی زیبا و پایدار چه تعریفی دارد؟آقای شهردار لطفاً برنامه‌اتان را برایمان ارائه دهید؛ شاید ما نمی‌دانیم و نمی‌فهمیم!!این روزها فصل بودجه‌بندی است آیا با این شورا و این اختلافات کمتر دیده شده می‌توان به بودجه سال آینده شهرداری بوکان امیدوار بود؟

کمیته اجتماعی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان بر اساس مرامنامه حزبی بی‌ شک صدای مردم مظلوم بوکان خواهد بود و همواره دادخواهی خواهد کرد.

ان‌شاءالله

کمیته اجتماعی حزب تدبیر و توسعه شهرستان بوکان