موکریان بوکان آنلاین | دکتر آرش زره‌تن لهونی، استاندار کوردستان اولین انتصاب مدیران استان را با سپردن کلید فرمانداری شهرستان دهگلان به سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار این شهرستان آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کوردستان؛ سودابه ضرغام نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان (شنبه ۲۸ مهر) و در جریان مراسم تکریم […]

موکریان بوکان آنلاین | دکتر آرش زره‌تن لهونی، استاندار کوردستان اولین انتصاب مدیران استان را با سپردن کلید فرمانداری شهرستان دهگلان به سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کوردستان؛ سودابه ضرغام نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان (شنبه ۲۸ مهر) و در جریان مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان طی سخنانی گفت: این حسن اعتماد اهمیت ویژه و ارزش زیادی برای جامعه بانوان دارد، چراکه اولین انتصاب مدیریتی استاندار دولت جدید در استان کوردستان، یک زن بوده که اعطای اولین پست فرمانداری به یک زن نیز در تاریخ استان کوردستان بوده است.

سودابه ضرغام نژاد از نیروهای وزارت کشوری و اهل شهر سنندج است که در اولین انتصاب فرمانداران دولت چهاردهم و اولین انتصاب استاندار کوردستان معارفه شد.