موکریان بوکان آنلاین ، اگر ویروس کرونا نبود؛ امروز (۲۰ خرداد ۱۳۹۹) تیم ملی فوتبال ایران باید در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف عراق می‌رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام جهانی ۲۰۲۳ چین با قبول ۲ شکست نا امیدکننده برابر بحرین و عراق، به واسطه ۲ پیروزی قابل انتظار مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج ۶ امتیازی شد و در رده سوم گروه خود قرار گرفت. ملی‌پوشان برای صعود قطعی نیازمند صدرنشینی هستند و رتبه دوم هم همه چیز را به اما و اگر خواهد کشاند.

اگر ویروس کرونایی در کار نبود و مسابقات فوتبال برگزار می‌شد؛ امروز (۲۰خرداد۱۳۹۹) شاهد بازی فوق العاده حساس و سرنوشت‌ساز ایران و عراق بودیم. دیداری که به احتمال بسیار زیاد در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی برگزار می‌شد و بدون تردید هیجانش در اوج بود. ملی‌پوشان حمایت ۱۰۰ درصدی هواداران را داشتند و اسکوچیچ در مهمترین چالش ممکن بود. ایران باید باخت ۲ بر یک دور رفت را نیز جبران می‌کرد و این به حساسیت‌های بازی می‌افزود.

با این حال این اتفاق رخ نداد. اپیدمی به وجود آمده همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد و بازی‌ها به تعویق افتاد. حالا اگر برنامه جدید تغییر نکند باید در روز ۲۷ آبان‌ماه منتظر دیدار ایران و عراق باشیم؛ البته در ورزشگاهی که قطعا مملو از تماشاگرنخواهد بود