به گزارش مکریان بوکان آنلاین، سروش سعیدی بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان درباره محرومیت مادام العمر خود از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال من را بدون دلیل، سند و مدرک مادام العمر  محروم کرده است. سعیدی درباره این که به حکم سنگین صادر شده اعتراض می‌کند، گفت: به طور حتم […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، سروش سعیدی بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان درباره محرومیت مادام العمر خود از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال من را بدون دلیل، سند و مدرک مادام العمر  محروم کرده است.

سعیدی درباره این که به حکم سنگین صادر شده اعتراض می‌کند، گفت: به طور حتم به این حکم اعتراض می‌کنم و از قاضیان کمیته اخلاق به قوه قضاییه شکایت خواهم کرد. نباید بازیکنی که کاری نکرده است را محروم کنند.  

او درباره علت محرومیت مادام العمرش گفت: صابر میرقربانی در کمیته اخلاق گفت: ” من دیدم که سروش تبانی کرده است.” به همین دلیل من را محروم کردند. مگر می‌شود بازیکنی هزار تومان هم تبانی نکرده باشد، مادام العمر محروم شود.  

بازیکن سردار بوکان بیان کرد: کمیته اخلاق هر چه خواست به من ثابت کند که تبانی کردم، من این موضوع را قبول نکردم. من  در جلسه کمیته اخلاق گفتم که پاک‌ترین بازیکن سردار بوکان هستم.  

او درباره این که تیم سردار بوکان تبانی کرده بود که به لیگ دسته سوم  سقوط کرد، گفت: تیم سردار  بوکان تبانی نکرده بود و مسئولان این تیم را رها کردند و همه رفتند. من نمی‌دانم چه بگویم، به جز این که برای شکایت به تهران می آیم.  

بازیکن سردار  بوکان درباره این که پرونده محرومیتش به کمیته استیناف ارجاع می‌شود، گفت: علاوه بر این، من  از قاضیان کمیته اخلاق به  دیوان عدالت  کشور شکایت می‌کنم.