به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌ شنبه (۹۹/۱۰/۲۳) اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بوکان با حضور امام جمعه، «امین‌زاده» فرماندار شهرستان بوکان و سایر اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ماموستا «احمدی» امام جمعه بوکان، زنده نگه‌داشتن شعارهای اساسی انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسمات مرتبط […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌ شنبه (۹۹/۱۰/۲۳) اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بوکان با حضور امام جمعه، «امین‌زاده» فرماندار شهرستان بوکان و سایر اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ماموستا «احمدی» امام جمعه بوکان، زنده نگه‌داشتن شعارهای اساسی انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسمات مرتبط با آن را از مسائل مهم و اساسی برشمرد و افزود: با توجه به وضعیت موجود و وجود بیماری کرونا، ضروریست مراسمات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار گردد.

وی ادامه داد: مهمترین و اساسی ترین موضوع در برگزاری مراسمات که باید مدنظر قرار گیرد این است که باعث شود دشمنان بیش از پیش ناامید و مایوس گردند.

فرماندار شهرستان بوکان در جلسه هماهنگی کارگروه‌های ستاد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مراسمات گرامیداشت دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای تبیین و تشریح خدمات صورت گرفته و بیان دستاوردهای و عملکردهای دولت در همه حوزه با هدف ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

«امین‌زاده» ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف از جمله گازرسانی به سطح روستاها، کشاروزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، شهرداری و سایر خدمات انجام شده توسط ادارات سطح شهرستان، اظهار داشت: انتظار داریم تمامی ادارات و ارگان‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی، تشریح و بیان دستاوردها و عملکرد خود در این ایام به نحو احسن اقدام نمایند.

در پایان اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بوکان به بیان نقطه نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.