به گزارش موکریان بوکان آنلاین، چهار فصل عشق، چهار سال تشویق، چهار سال سرما و گرما، چهار سال بی‌مهری و چهار سال انتظار تنها سهم عاشقان و هواداران یک تیم شهرستانی بود. 🔻 سردار بوکان، تیمی که از حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهار سال می‌گذرد و هر سال با کوله‌باری از مشکلات […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، چهار فصل عشق، چهار سال تشویق، چهار سال سرما و گرما، چهار سال بی‌مهری و چهار سال انتظار تنها سهم عاشقان و هواداران یک تیم شهرستانی بود.

🔻 سردار بوکان، تیمی که از حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهار سال می‌گذرد و هر سال با کوله‌باری از مشکلات روانه مسابقات می‌شد و دل هزاران هوادار و تماشگر را در اقصی نقاط کوردستان، آذربایجان غربی و حتی خارج از کشور به تپش و خوشحالی در می‌آورد.

🔻 روزهای خوش هواداران با وعده‌های توخالی مدیران بی‌تأثیر و اهل شعار، دارد به پایان می‌رسد❗️زمزمه‌هایی به گوش هواداران سردار بوکان رسیده است که آقایان می‌خواهند تیم را دو دستی به شهرهای دیگر استان آذربایجان غربی تقدیم نمایند، تیمی که با همه کمبودها و مشکلات دل‌خوشی این روزهای مردم یک شهر است که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که متأسفانه مسئولان بی‌خیال حاضر به حرف زدن در خصوص این تیم نیستند و حاضر نیستند که برای ایجاد شور و نشاط در یک جامعه از خود و مجموعه خود هزینه کنند و برای مردمی که در این نقطه از ایران زمین زندگی می‌کنند، هزینه کنند❗️

🔻چرا مسئولان امروز بوکان به جای حمایت از آن، مشغول سنگ‌اندازی و ایجاد سد بر سر راه این تیم محبوب هستند، چرا این قانون‌های نانوشته و من درآوردی تنها برای شهرستان بوکان است و برای تیم‌های شهرهای دیگر این موانع وجود ندارد، کما این که به خوبی از هر لحاظ ساپورت و حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

🔻 هر چند به قول ضرب‌المثل مشهور کوردی (دار هۆره‌ له خۆی نه‌بێت، ناقه‌ڵه‌شێ) می‌تواند گفت؛ مشکل بوکان دشمنان قسم خورده داخلی این شهرستان هستند که نمی‌گذارند تیم شکل بگیرد، می‌گوییم تیم، چون این تیم در این چند ساله هیچ ساختار باشگاهی نداشته و صرفا یک تیم بوده است.

🔻 کسانی که در سال‌های گذشته دم از تیم‌داری و علل تیم‌داری برخی از مسئولان پیشین شهرستان بوکان می‌زدند، الان کجا تشریف دارند؟ لابد خود را برای خواب زمستانی آماده می‌کنند؟! اگر واقعا این تیم درآمد دارد و می‌تواند سودآوری داشته باشد، بسم الله، یک شهروند علاقه‌مند، مدیریت را به دست بگیرد و الا اگر ناتوان و ناکارآمد هستید، بگذارید کسانی که می‌توانند جلو بیایند.

🔻 کسانی که می‌گفتند فلان نماینده با رأی این تیم دو بار به مجلس رفت، کجا هستند؟ که آن‌ها هم دو بار به مجلس بروند! کسانی که لیدرهای باشگاه را به استخدام خود در انتخابات درآورده بودند تا شعار واهی و فریادهای سردار، سردار، سردار را در شوهای تبلیغاتی شبانه ستادشان طنین‌انداز کنند، چه شدند؟ و کجا رفتند؟! آیا هدفشان فقط حرف، فقط شوآف تبلیغاتی چند روزه و فقط فرصت‌طلبی برای گرفتن رأی هواداران دلسوز این تیم بود؟! وای بر مسئولانی که بخواهند از احساسات پاک این مردم شریف و آگاه سوء استفاده کنند❗️

🔻 آقای مسئولی که اگر به اندازه یک سفر نمایشی خود به روستاهای اطراف بوکان، هیچ وقتی برای تیمی که هزاران هوادار دارد، ندارید، بر اساس فیلم‌های ضبط شده موجود، چه طور قبل و در حین ایام انتخابات مجلس ادعا می‌کردید که تیم سردار را تنها نمی‌گذارم و این تیم باید بزرگ شود، چه شد که به یک باره ورق را برگرداندید؟!

🔻 فرمانداران قبلی با تمام توان در خدمت این تیم بودند و بارها و بارها به کمک این تیم آمدند و در سراشیبی‌ها یاری‌رسان این ماشین شور و شوق مردم بوکان بودند. ولی با عرض تأسف این روزها نماینده دولت تدبیر و امید هم در برابر خواست هزاران شهروند بوکانی سکوت کرده است و هیچ واکنشی نسبت به این وضعیت ناامید کننده نداشته است، هرچند عجیب هم نیست، چون ایشان تازه وارد هستند❗️ و به اهمیت موضوع تیم سردار واقف نیستند.

جناب شیخ‌الرئیس، حضرت عالی بایستی به خواسته مردم شریف بوکان احترام بگذارید و با تمام توان در پی رفع مشکلات به وجود آمده برای سردار بوکان باشید و به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

🔻 آقایان مسئول و صندلی دوست، سیاسی بازی را کنار بگذارید و نباید کج سلیقه‌ای شما با یک فرد؛ باعث نابودی این تیم مردمی شود. سردار را بر سر دار برده‌اید و می‌خواهید نابودش کنید، بگذارید سردار نفس بکشد!سردار تمام شدنی نیست❗️