به منظور رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش پایه و مادر ژیمناستیک در شهرستان، با خریدی افزون بر یک میلیارد و صد میلیون ریال تجهیزات حرفه‌ای و وسایل جدید برای خانه ژیمناستیک بوکان، فصل جدیدی از این رشته پرطرفدار رقم خواهد خورد.

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار موج ورزشی گفت: به منظور رشد و توسعه هر چه بیش‌تر ورزش پایه و مادر ژیمناستیک در شهرستان، با خریدی به ارزش افزون بر یک میلیارد و صد میلیون ریال تجهیزات حرفه‌ای و وسایل جدید برای خانه ژیمناستیک بوکان، فصل جدیدی از این رشته پرطرفدار رقم خواهد خورد.

دکتر ابراهیم عثمانی افزود: این وسایل شامل تشک‌های ایمنی، پیست فنری حرکات زمینی، پارالل قهرمانی، دارحلقه قهرمانی، خرک مطبق، پارالل آموزشی، ابر چاله، قارچ و… می‌باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای کار بنده در هیئت ژیمناستیک بیش از سه میلیارد و ششصد میلیون ریال برای توسعه همه جانبه این ورزش پویا که می‌تواند به عنوان کاتالیزور و تسهیل‌کننده رشد و توسعه سایر ورزش‌ها باشد، هزینه شده است و در ادامه برای پیشرفت بیش‌تر نیاز به تأمین اعتبارات و تجهیزات بیش‌تری داریم.

رئیس هیئت ژیمناستیک بوکان بیان کرد: امروزه در سطح شهرستان بوکان بیش از یک‌هزار ژیمناست‌کار در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران مشغول به فعالیت می‌باشند.