به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان به نطق اخیر حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان واکنش شدید نشان داد، متن جوابیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی نماینده مردم محترم بوکان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای انور حبیب‌زاده بوکانی با سلام و احترام؛ نطق اخیر جناب عالی در […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان به نطق اخیر حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان واکنش شدید نشان داد، متن جوابیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نماینده مردم محترم بوکان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای انور حبیب‌زاده بوکانی

با سلام و احترام؛

نطق اخیر جناب عالی در صحن علنی مجلس باعث تأسف همه دلسوزان شهرستان بوکان شد. از جناب عالی که پا به سن گذاشته‌اید و دو دوره سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارید، انتظار بیش‌تری می‌رفت.

این نطق با این محتوا و قرائت و ادبیات، هرگز زیبنده شأن و جایگاه مردم فرهیخته بوکان نبود.

جناب عالی اگر نسبت به سلامت و عملکرد یک مدیر شک دارید، راهش داد و بیداد و آبروریزی در مجلس نیست. کافیست به عنوان نماینده مجلس نامه‌ای به نهادهای نظارتی و بازرسی بنویسید و بعد از رسیدگی و اطمینان از تخلفات خیالی‌تان، به دلخواه خود عمل کنید نه اینکه قصاص قبل از جنایت کنید. واگذاری سالن‌های ورزشی و کلیه امورات در اداره ورزش و جوانان مطابق قانون و مقررات جاری صورت گرفته و اگر هدف شما دور زدن مقررات برای واگذاری سالن‌های ورزشی به نورچشمی‌هایی است که شما را با خود به منزل بنده می‌آوردند و به به و چه چه می کردند، باید عرض کنم که سخت معذورم. نورچشمی‌های جناب عالی در شرایط مساوی با دیگران، می‌توانند در مزایده‌های اعلام شده شرکت کنند و در صورت داشتن صلاحیت، سالن‌های ورزشی به آن‌ها اجاره داده می‌شود.انتظار این بود که جناب عالی در نطق خود برای افزایش سرانه فضای ورزشی، ساخت سالن‌های ورزشی، تبدیل ورزشگاه ۵ هزار نفری خاتم الانییاء به ورزشگاه ١٠ هزار نفری، ساخت ورزشگاه ویژه بانوان و حمایت از قهرمانان و امثال آن فریاد بزنید، نه برای مسائل پیش پاافتاده و کوچکی که بیان آن، آن هم در صحن علنی مجلس در شأن هیچ نماینده مجلسی نیست.

به نظر بنده شما با این کهولت سن، نباید مثل یک جوان خام، احساساتی عمل کنید و بابت سه دوره شکست انتخاباتی، این گونه عقده‌گشایی کنید.

حتماً دلسوزان و عقلای این شهر تصدیق می‌کنند که جناب عالی در این مدت ۴ ماه نمایندگی، آرامش و هماهنگی را در این شهرستان به مخاطره انداخته‌اید و فضا را دوباره مثل گذشته، دوقطبی نموده‌اید و ( این همان کاریست که اسرائیل غاصب در خاورمیانه انجام می دهد) که به هیچ وجه به مصلحت مردم و نظام و حتی خود شما نیست و متأسفانه باید عرض کنم که خیلی زود اصل و ماهیت خود را به همگان نشان دادید.

شما حق دارید به سخت‌ترین شیوه نظارت خود را به روش قانونی انجام دهید اما حق کوچک‌ترین دخالتی را در امور اجرایی ندارید و تا بنده در این سمت هستم، اجازه کوچک ترین دخالتی را به شما نمی‌دهم، همان طوری که من اجازه قانونگذاری در مجلس را ندارم.

اکثریت قاطع مدیران شهرستان با آرمان‌های مقدس نظام و رهبری هماهنگ هستند که فداکاری و ایثار و شهادت از آن جمله است و هرگز تن به هماهنگی با استبداد، خودکامگی، تفرقه انگیزی و آبروریزی نمی‌دهند و بنده اگر برای یک ساعت دیگر هم مسئول باشم، به هیچ وجه با بی‌عدالتی، تکبر و تحجر هماهنگ نخواهم شد.

از همان روزی که جناب عالی انتخاب شدید، پیش بینی می‌کردم که بعد از گذشت ٢ سال از نمایندگی شما، مردم از انتخابتان پشیمان شوند، ولی متأسفانه شما به نحوی عمل کردید که بعد از گذشت ٣ ماه، مردم به این نتیجه رسیده‌اند که انتخاب ناصواب و یا عدم مشارکت آنان باعث چه مصیبت و لطمه‌ای به جایگاه رفیع بوکان و مردمانش شده است.

باور بفرمایید جناب حبیب‌زاده، با غوغا و حاشیه‌پردازی و رفتار پوپولیستی نمی‌توان انتظارات مردم را از یاد برد.

شما شعار می‌دادید که بوکان برای همه، ولی بعد از ٢٠ سال، بالاترین سمت مدیریتی را از مردم بوکان و حتی دور و بری‌های خودتان دریغ کردید!

جناب حبیب‌زاده مردم امروز با مردم ٢٠ سال قبل بسیار متفاوتند و با این گونه کارها نمی‌توان انتظارات مردم را که خود شما ایجاد کرده اید، به فراموشی سپرد.

جناب حبیب زاده شما باید بدانید که در سایه عدم حضور رقیب جدی و مشارکت پایین مردم و با رأی ٩ درصد واجدین شرایط به نمایندگی رسیده اید و نبایداز این پست اینگونه سرمست، غرّه و متکبر شوید.

جناب حبیب زاده به شما توصیه می کنم که خود را به باد زریان نسپارید که این باد شما را به پرتگاه خواهد برد.

در پایان از جناب عالی درخواست دارم، به جد پیگیر بازرسی از اداره ورزش و جوانان بوکان باشید تا هر چه زودتر مشخص شود که هیچ تخلفی در این اداره رخ نداده است و امیدوارم این جرأت را داشته باشید که اعلام کنید، اشتباه کرده‌اید و شهامت داشته باشید از جامعه ورزشی بوکان عذرخواهی و طلب بخشش نمایید.

با تشکر

انور ملارحیمی_ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان